Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op dit forum las ik dat er nogal wat mensen zijn op zoek naar een Nederlandse versie van Windows XP 64 bits. Ook ik ben hier naar opzoek gegaan om het straks op mijn nieuwe 64Bits computer te installeren. Na wat enig speurwerk hier op de site en op google kwam ik er dus achter dat deze nooit in het Nederlands is uitgegeven. Jammer dus. Echter zag ik ook op deze site en Google dat het mogelijk is om een MUI in het Nederlands over de Engelse (dus standaard) versie van XP 64Bit te installeren. Ik las alleen aan de reacties dat de Nederlandse MUI met bestandsnaam 0413.MSI niet echt makkelijk te vinden was. Nu is het zo dat ik dit bestand wel gevonden heb (het stond op de MUI CD van windows 2003 32Bits) maar vroeg me af of het nu inderdaad mogelijk was om hiermee mijn XP 64Bit om te toveren naar het Nederlands? In de readme.txt op deze CD staat namelijk dat het alleen mogelijk is voor Windows 2003 32Bit versies. Wie kan mij vertellen of dit inderdaad mogelijk is? Ik heb mijn nieuwe PC nog niet, anders had ik het wel willen uitproberen. Alvast bedankt!

*knip* doe dat maar niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 25-10-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:57:
Echter zag ik ook op deze site en Google dat het mogelijk is om een MUI in het Nederlands over de Engelse (dus standaard) versie van XP 64Bit te installeren.
Dan moet je wel een XP MultiLanguage User Interface update gebruiken.
Nu is het zo dat ik dit bestand wel gevonden heb (het stond op de MUI CD van windows 2003 32Bits) maar vroeg me af of het nu inderdaad mogelijk was om hiermee mijn XP 64Bit om te toveren naar het Nederlands?
Er zitten toch aardig wat verschillen in de MUI voor 2003 en die van XP, dus garantie tot aan de deur als je het probeert ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device