Probleem:
Onze school heeft een nieuwe netwerkbeheerder en heeft onze "oude server" meegenomen om te upgraden en opnieuw in te richten.
Er stond windows server 2000 op met exchange op een domein NT2000.
Nu is het een linux server en web based outlook mailboxen.
Tijdens de upgrade is het volgende gebeurd..
- 3 nieuwe hd's + controller en mem.
De server zou aan het einde van de middag worden opgehaald maar is op een moment toen ik er niet was opgehaald. Ik zelf had het idee om zo laat mogelijk een backup te maken van alle mailboxen met exmerge.
Dit is dus niet gebeurd.
Ik ben dus nu in feite alle email kwijt. Ik heb 3 opties maar ik heb totaal geen idee hoe verder.
1. Ik heb van Norton Ghost van alle 3 de HD's nog een backup en daar kan ik een bladeren.
2. Ik heb de 3 scsi schijven met betreffende controller en eventueel een oude HP server ( ProLiant).
3. 4 bestanden van Exchange backup maar deze zijn al 1 maand oud.
Is er een mogelijkheid om weer aan de email bestanden te komen ?
Onze school heeft een nieuwe netwerkbeheerder en heeft onze "oude server" meegenomen om te upgraden en opnieuw in te richten.
Er stond windows server 2000 op met exchange op een domein NT2000.
Nu is het een linux server en web based outlook mailboxen.
Tijdens de upgrade is het volgende gebeurd..
- 3 nieuwe hd's + controller en mem.
De server zou aan het einde van de middag worden opgehaald maar is op een moment toen ik er niet was opgehaald. Ik zelf had het idee om zo laat mogelijk een backup te maken van alle mailboxen met exmerge.
Dit is dus niet gebeurd.
Ik ben dus nu in feite alle email kwijt. Ik heb 3 opties maar ik heb totaal geen idee hoe verder.
1. Ik heb van Norton Ghost van alle 3 de HD's nog een backup en daar kan ik een bladeren.
2. Ik heb de 3 scsi schijven met betreffende controller en eventueel een oude HP server ( ProLiant).
3. 4 bestanden van Exchange backup maar deze zijn al 1 maand oud.
Is er een mogelijkheid om weer aan de email bestanden te komen ?