Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone verlening + nieuw toestel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enkele weken geleden werd ik gebeld door vodafone over een verlening van mijn toestel.

Zo gezegd zo gedaan. Ik mijn toestel op gegeven (i900), abbo een stapje hoger, internet erbij.
Ben nu enkele weken later (+/- 4weken) telefoon nog steeds niet ontvangen.
Meerdere keren gebeld, telkens een ander antwoord gekregen.

De telefoon is op gehaald hij moet over enkele dagen toch wel in de bus liggen hoor.
De telefoon ligt nog in het magazijn maar hij is wel op voorraad.
De telefoon is helaas niet op voorraad, maar is wel bij besteld.
Het een veel gevraagde telefoon, dus er is een lijst. Ik kan echter niet zien hoe ver u in deze lijst staat.

Ik vind dit allemaal redelijk raar. Een klant vraagt een kleine 6 keer hoe ver zijn status is, 6 keer een ander antwoord, maar er gaat geen lampje branden. Kom laten we de telefoon op sturen.

Zijn er meerdere mensen die dit wel eens gehad hebben?
En hoe lang duurde het bij jullie voordat je je telefoon uit eindelijk kreeg?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand dit probleem gehad bij vodafone?

Nou dat is lekker dan :(

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 21:56
Ben je woonachtig bij een Vodafone winkel.
Ik zou gewoon naar binnen stappen en ze flink aanpakken :) !

tikfouten? tjah..m..

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

Kettrick

Rantmeister!

fatihbatur schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:16:
Ben je woonachtig bij een Vodafone winkel.
Ik zou gewoon naar binnen stappen en ze flink aanpakken :) !
Dat helpt weinig, ik heb dat ook eens gedaan. Als je het via het hoofdkantoor regelt kunnen ze in de winkel niets voor je doen ( of weinig iig).

Ik heb dat 2 jaar terug met mijn n70 gehad. Ik had hem telefonisch besteld en dat duurde uiteindelijk twee weken. Als ik gewoon in de winkel had bijgetekend had ik hem meteen mee kunnen nemen, beetje krom..

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 14:57
Kijk of je hem kan annuleren. Als dat kan, kan je 2 dagen later naar een VF winkel om hem daar te verlengen. Controleer wel of ze hem ook daadwerkelijk geannuleerd hebben, dat 'vergeten' ze nog wel eens namelijk. Noteer ook de naam van de persoon die dat gaat doen!!!

Sign here please

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is het probleem opgelost naar veel bellen en uit eindelijk naar een chef te vragen.

En als je canceled moet je idd 48uur wachten, maar omdat mijn abbo wel al verlengd was kon die nog eens een week duren werd mij verteld.

Maar als het goed is komt hij morgen of woensdag binnen, wat ideaal is :)

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:27
Ik plaats deze vraag maar even hier.. ik heb nu een telfort abonnement die morgen afloopt, en mijn vodafone abonnement heeft een aansluitingsdatum van 29 oktober. Kan ik na 00:00 uur straks direct gebruik maken van dit abonnement en de myvodafone pagina, of duurt dat meestal nog even?

Wat is jullie ervaring?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:39
SuperCrisz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:23:
Ik plaats deze vraag maar even hier.. ik heb nu een telfort abonnement die morgen afloopt, en mijn vodafone abonnement heeft een aansluitingsdatum van 29 oktober. Kan ik na 00:00 uur straks direct gebruik maken van dit abonnement en de myvodafone pagina, of duurt dat meestal nog even?

Wat is jullie ervaring?
Ik geloof niet dat dit soort topic kaping gewenst is.... maar het meest zinnige antwoord, probeer het eens om 0:00 uur...

en voor de topic starter, ik zou idd proberen te annuleren, dit gaat helemaal nergens over.

en offtopic:
Enkele weken geleden werd ik gebeld door vodafone over een verlening van mijn toestel.
Was je toestel te kort dan? ;)

Strava

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Prulleman schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:01:
[...]Enkele weken geleden werd ik gebeld door vodafone over een verlening van mijn toestel.
Was je toestel te kort dan? ;)
offtopic:
Het toestel is dus nu niet eens meer in zijn bezit!

OT: een nummerportering wordt in de regel binnen 6 uur na activering van het nummer in het nieuwe systeem actief.
M.a.w.: er is geen pijl op te trekken. Het zal in ieder geval op de beloofde datum zijn. ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

En nummerporteringen vinden plaats tijdens normale werktijden, dus niet 's nachts en niet in het weekend.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18
Nou dan ga ik zo ook maar eens bellen, heb vorige week ook verlengd met een nieuw toestel.

Trouwens.. naar de winkel stappen heeft ook niet altijd zin heb ik wel gemerkt. Ben een vodafone winkel in gegaan en gekeken hoeveel mij de htc diamond zou kosten bij een 1 jarig abbo. Was rond de 100 euro. Vervolgens heb ik vodafone zelf gebeld en via daar kon ik hem gratis krijgen.

Gevraagd wat het verschil was en ik kreeg te horen dat zowel de winkel, webshop en de klantenservice verschillende aanbiedingen mogen doen. Dit vond ik toch tamelijk vreemd.

To dare is to do

• Slaapje
Een kleine update van mijn kant:

Op 6 november heb ik mijn contract verlengd (deze gaat in feb. in) in combinatie met de touch diamond. Na een aantal dagen kon ik nog steeds niet mijn orderstatus bekijken terwijl ik wel een bevestiging via de email als de post heb gekregen. Ik ben vanaf dat moment gaan bellen met vodafone en ik krijg steeds een ander antwoord. Eerst was mijn bestelling niet doorgekomen, vervolgens stond ie er wel in maar moest worden goedgekeurd. Daarna was ie goedgekeurd en het toestel zou verzonden worden.

Toen ik gister nog niets had gehoord en nog steeds niet kan inloggen bij de orderstatus heb ik nogmaals gebeld. Nu kreeg ik te horen dat het toestel op was en dat ze niet zeker wisten wanneer ie weer binnen zou komen. Omdat ik dit erg raar vond heb ik dezelfde dag nog terug gebeld en nu kreeg ik te horen dat ie zeker wel op voorraad was en dat ze een telefoontje naar de back office zouden doen om mijn toestel te laten verzenden.

Na al deze dingen ben ik toch echt niet meer overtuigd van het feit dat de telefoon daadwerkelijk onderweg is.

To dare is to do

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:19
Slaapje schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:46:
Een kleine update van mijn kant:

Op 6 november heb ik mijn contract verlengd (deze gaat in feb. in) in combinatie met de touch diamond. Na een aantal dagen kon ik nog steeds niet mijn orderstatus bekijken terwijl ik wel een bevestiging via de email als de post heb gekregen. Ik ben vanaf dat moment gaan bellen met vodafone en ik krijg steeds een ander antwoord. Eerst was mijn bestelling niet doorgekomen, vervolgens stond ie er wel in maar moest worden goedgekeurd. Daarna was ie goedgekeurd en het toestel zou verzonden worden.

Toen ik gister nog niets had gehoord en nog steeds niet kan inloggen bij de orderstatus heb ik nogmaals gebeld. Nu kreeg ik te horen dat het toestel op was en dat ze niet zeker wisten wanneer ie weer binnen zou komen. Omdat ik dit erg raar vond heb ik dezelfde dag nog terug gebeld en nu kreeg ik te horen dat ie zeker wel op voorraad was en dat ze een telefoontje naar de back office zouden doen om mijn toestel te laten verzenden.

Na al deze dingen ben ik toch echt niet meer overtuigd van het feit dat de telefoon daadwerkelijk onderweg is.
Hier momenteel exact hetzelfde probleem, 6 november heb ik mijn abo verlengd met de achterliggende gedachte dat ik het toestel (HTC Diamond) wel binnen een dag of 2 binnen zou hebben. Gisteren maar eens gaan bellen. Na de hele telefoon carrousel te hebben gehad, nog steeds niemand aan de telefoon gehad die mij een status kan geven over mijn order. Gisteren werd me beloofd dat ik terug gebelt zou worden.. helaas niets vernomen.

Verwijderd

Aha lotgenoten!!

Ik heb 8 november j.l verlenging via de online shop gedaan 2 jaar in combinatie met een N82.
20% korting op het basisabonnement en toestel voor niks met internetblox.
Schriftelijke bevestiging gehad dat alles in orde is en zsm toegezonden gaat worden.

Kreeg van de week een email dat de telefoon niet meer op voorraad is en ook niet meer gaat komen.
Ik moest telefonisch contact opnemen en via die weg maar een ander toestel kiezen.
Dus eerst 2 weken wachten en dan zo'n mailtje krijgen :'(

Via de winkel verlengen is ook een optie maar dan krijg ik niet de 20% korting die natuurlijk wel aantrekkelijk is.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 04:54

FCC

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:41:
Via de winkel verlengen is ook een optie maar dan krijg ik niet de 20% korting die natuurlijk wel aantrekkelijk is.
Vaak is in de winkel nog wel te onderhandelen ;)
Ik heb bij de Phonehouse mijn VF abonnement verlengd, en kreeg na wat gebabbel ook gewoon de 20% korting.
Print desnoods de aanbieding die online staat uit, dan zijn ze sneller bereid om iets aan te passen is mijn ervaring.

[ Voor 13% gewijzigd door FCC op 22-11-2008 14:54 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:49
FCC-gast schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:52:
[...]

Vaak is in de winkel nog wel te onderhandelen ;)
Ik heb bij de Phonehouse mijn VF abonnement verlengd, en kreeg na wat gebabbel ook gewoon de 20% korting.
Print desnoods de aanbieding die online staat uit, dan zijn ze sneller bereid om iets aan te passen is mijn ervaring.
Is gewoon een Vodafone actie, die bij alle verlengingen geldt, of het nou bij VF online, VF store of een andere winkel is.

huidige opstelling

• Slaapje
Kijk en dit is dus wat ik niet snap bij vodafone. Gister belde ik voor de zoveelste keer waar mijn toestel bleef, klantenservice is gaan zoeken in het systeem en vertelde me dat het alleen nog wachten was op ups tot de telefoon opgehaald zou worden. Nog geen uur later krijg ik een email van vodafone dat mijn bestelling niet uitgeleverd kan worden omdat mijn kadobon van webprint.nl (?) niet binnen is. Nu staat mij niets bij van het feit dat ik een kadobon zou krijgen....

Dit vind ik dus echt erg slecht van een bedrijf als vodafone. Waarom is het niet mogelijk om als klantenservice een eenduidig antwoord te geven? De consument kan hier toch niets mee?

To dare is to do

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
oef ... dat is allemaal erg onhandig .. nouja, ik heb ook een mooie actie :)

Ik wilde nummerbehoud ... prima .... Maar ... ze zouden bellen voor het afleveren van mijn simkaartje (want je moet 1 cent pinnen geloof ik voor je contract?)

maar ... een paar dagen voordat ik verwachte telefoon van Vodafone te krijgen, ging mijn simkaartje offline ..

hi.. dus hoe moesten ze mij bellen om een afspraak te maken? :) Ik heb erzelf maar achteraan gebeld.

• Dix0r
Slaapje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:34:
Kijk en dit is dus wat ik niet snap bij vodafone. Gister belde ik voor de zoveelste keer waar mijn toestel bleef, klantenservice is gaan zoeken in het systeem en vertelde me dat het alleen nog wachten was op ups tot de telefoon opgehaald zou worden. Nog geen uur later krijg ik een email van vodafone dat mijn bestelling niet uitgeleverd kan worden omdat mijn kadobon van webprint.nl (?) niet binnen is. Nu staat mij niets bij van het feit dat ik een kadobon zou krijgen....

Dit vind ik dus echt erg slecht van een bedrijf als vodafone. Waarom is het niet mogelijk om als klantenservice een eenduidig antwoord te geven? De consument kan hier toch niets mee?
Mij werd vorige week vrijdag telefonisch meegedeeld dat de Diamond op het moment weer op voorraad was en dus begin deze week bij me thuis zou arriveren. Ik vertrouw het echter voor geen meter, wanneer ik morgen niets heb ontvangen ga ik er maar weer eens achter aan. :(

• Slaapje
Dix0r schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:47:
[...]

Mij werd vorige week vrijdag telefonisch meegedeeld dat de Diamond op het moment weer op voorraad was en dus begin deze week bij me thuis zou arriveren. Ik vertrouw het echter voor geen meter, wanneer ik morgen niets heb ontvangen ga ik er maar weer eens achter aan. :(
Mij is precies hetzelfde verteld eind vorige week, heb vodafone weer aan de lijn gehad en nu heeft de dame mij verzekerd dat er met spoed achteraan wordt gezeten en dat ze mij zelf morgen belt om te laten weten of hij wel of niet verstuurd is.

Wat ik wel heel slecht vond is dat ik er achter kwam dat die kadobon erbij was gedaan omdat het langer dan normaal heeft geduurd met de levering. Vervolgens loopt het vanwege! de kadobon nog meer vertraging op... niet te begrijpen om eerlijk te zijn

To dare is to do

Verwijderd

Hallo,

Krijg ze al 2 dagen helemaal niet te pakken.
Vandaag een kwartier en daarna nogmaals een half uur in de wacht gestaan.
gisteren werd ik nog doorverbonden met vodafone onthaal die noteren je naam en nummer met de belofte dat ze binnen 24 uur contact opnemen. dus niet

• Dix0r
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:26:
Hallo,

Krijg ze al 2 dagen helemaal niet te pakken.
Vandaag een kwartier en daarna nogmaals een half uur in de wacht gestaan.
gisteren werd ik nog doorverbonden met vodafone onthaal die noteren je naam en nummer met de belofte dat ze binnen 24 uur contact opnemen. dus niet
Dat ze binnen 24 uur contact met je opnemen hebben ze mij ook 2 maal beloofd. Ik begin onderhand spijt te krijgen dat ik mijn abo bij Vodafone verlengd heb. Wat is er toch aan de hand met deze telecomboer de laatste tijd?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 13:17
Als ik deze verhalen zo hoor, ben ik blij dat ik niet voor verlengen heb gekozen, maar gewoon een nieuwe abo bij een andere telecomprovider heb genomen.
Kijk ik over 2 jaar wel weer wie dan het meeste biedt voor een nieuwe klant.
Ga echt niet meer klakkeloos verlengen, een nieuwe aansluiting levert veel meer op.
N95 8GB was bij verlengen voor 2 jaar € 100,-, zowel bij de Vodafone shop als bij de T4Telecom etc.
Nieuw abonnement genomen bij Hi, telefoon gratis, meer belminuten voor hetzelfde geld. Ik vind het wel best.
Over 2 jaar gaat Hi er weer uit, neem ik dan wel weer een Vodafone abbo.

Systemspecs

• Slaapje
Ja ik vond dat ze mij een aardige aanbieding deden voor mijn verlenging. Kreeg de htc touch voor 0 euro met een verlenging van 1 jaar 35 euro per maand. Dat kost me dus 28 euro per maand met die 20% korting. Alleen nu nog een toestel binnen krijgen :)

Dat terug bellen binnen 24 uur is inderdaad gewoon onzin, dat doen ze bij mij ook niet. Snap niet dat ze iets aanbieden en dan er niet op terugkomen.. Hopelijk is mijn volgende bericht een beter bericht ;)

To dare is to do

Verwijderd

Het is niet mijn bedoeling om vodafone af te kraken.
Ben wel tevreden met de dekking en met name het internet
Het enige wat ik wil weten is de status van mijn verlenging.
toestel uitgezocht maar was niet leverbaar moest maar even bellen.
Dus de vraag is heb ik nou een verlenging ja of nee Ik weet het niet meer.
Via een andere online shop is ie wel leverbaar dan regel ik het wel via hun.

• Dix0r
Nog steeds geen toestel binnen, gisteren eerst gebelt met 1200. Na lang wachten melden ze me ineens dat ik bij een ander telefoonnummer moet zijn 08000200056. Sta daar inmiddels al 20 minuten in de wachtrij, maar nog niemand van Vodafone gesproken.

Na al het voorliegen ben ik het eigenlijk nu al zat. Iemand de nog andere stappen weet die ik kan ondernemen, kan ik me beroepen op de wet 'verkoop of afstand'? :(

[ Voor 14% gewijzigd door Dix0r op 27-11-2008 15:06 ]

Verwijderd

Pfff 20 minuten maar??????

55 minuten en toen ik iemand aan de lijn kreeg vroeg ik of ze druk waren ofzo.
Geen antwoord zijn jullie druk vraag ik doodse stilte.
Hoe is het met mijn verlenging vraag ik momentje zegt ze en ik krijg weer een "kiestoon"
tzzzz weer 15 minuten gewacht hahahaha krijg ik een andere mevrouw aan de lijn vraagt eerst naar het ordernummer en zegt dan doodleuk dat ze niks kan want ze heeft op haar werkplek geen toegang tot het systeem.
Kunt u mij weer terug verbinden vraag ik nee zegt ze dat kan ik niet.
U moet gewoon weer opnieuw bellen en dan weer een uur of een dag of zo in de wacht staan.

Ik moet niks!!! ik denk dat ik moet overstappen is beter voor mijn hart en misschien ook voor de portemonnee

O ja en vandaag dus ook niks gehoord van ze ( 24 uur )

• Slaapje
Haha allemaal wel redelijk herkenbaar, gister kreeg ik te horen dat mijn toestel onderweg was met tnt. Vandaag (ik bel gewoon dagelijks omdat ik er allemaal niets meer van geloof) krijg ik na 1 uur!!! in de wacht te hebben gezeten dat mijn toestel nog in het magazijn ligt en dat het erg druk is. Ze kunnen mij alleen zeggen dat ik hem in ieder geval niet binnen 5 werkdagen binnen krijg. Schijtziek word ik van vodafone op het moment..

To dare is to do

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Rond welk tijdstip bellen jullie dan? Misschien dat t op andere tijden wat rustiger is enzo ;)

Verwijderd

Hallo,

Nou nou je raad het nooit.
Zomaar contact gehad met de online shop eerst 10 minuten in de wacht gestaan.
Heb de telefoon op anoniem gezet en hopla zomaar een persoon aan de lijn. :/
Mijn verlenging is niet in gang gezet omdat het toestel niet leverbaar was en ik ben dus vrij man.
En nou op zoek naar een mooie aanbieding.

• Dix0r
Bestelling geannuleerd.

Na veelvuldig bellen kom je soms zomaar aan de beurt (binnen 1 minuut). Gisteren werd mij idd verteld van die cadeaubon. Ze zouden deze uit de doos halen en vervolgens de telefoon opsturen, dit zou binnen 10 werkdagen gebeuren. Ik heb de dame vriendelijk verzocht mijn bestelling/contractverlenging te annuleren.

Nu dus op zoek naar een andere provider, de komende jaren geen vodafone meer voor mij.

• Slaapje
Mijn telefoon is gisteravond eindelijk binnengekomen. Nog steeds ben ik wel erg blij met de aanbieding, want ik zie zelfs bij een nieuw abbo voor 1 jaar niet dit toestel voor 0 euro voorbij komen (ik kan natuurlijk ook goed scheel zijn ;) ). De leveringstijd was natuurlijk niet goed en de communicatie waardeloos, maar voor de rest nog nooit problemen gehad met vodafone. We zitten er in ieder geval weer een jaar aan vast, haha.

To dare is to do

Verwijderd

Update

Telefoon ook binnen (via 2call.nl niet binnen 24 uur zoals op de site staat maar een dag of 4.)
Het is een Italiaans toestel dus boekjes zijn waardeloos.
Maruh via de achterdeur toch een vodafone abo en eigenlijk is dat wat ik wilde.
Iedereen verdient een tweede kans toch

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 21:15

Surfer

~

Soms gaat het wel goed bij Vodafone: Ik heb iets meer dan 2 weken geleden (zondag 23 nov) mijn abbo verlengd, en maar gewoon gewacht en gekeken wat er ging gebeuren.
Ik zag dat ze 4 december het administratieve gedeelte hebben gedaan (want er stond vanaf 4 december internet blox op my vodafone bij), en ik heb vandaag de telefoon gekregen. Al met al vind ik dat een acceptabele wachttijd voor zoiets...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Pagina: 1