Enkele weken geleden werd ik gebeld door vodafone over een verlening van mijn toestel.
Zo gezegd zo gedaan. Ik mijn toestel op gegeven (i900), abbo een stapje hoger, internet erbij.
Ben nu enkele weken later (+/- 4weken) telefoon nog steeds niet ontvangen.
Meerdere keren gebeld, telkens een ander antwoord gekregen.
De telefoon is op gehaald hij moet over enkele dagen toch wel in de bus liggen hoor.
De telefoon ligt nog in het magazijn maar hij is wel op voorraad.
De telefoon is helaas niet op voorraad, maar is wel bij besteld.
Het een veel gevraagde telefoon, dus er is een lijst. Ik kan echter niet zien hoe ver u in deze lijst staat.
Ik vind dit allemaal redelijk raar. Een klant vraagt een kleine 6 keer hoe ver zijn status is, 6 keer een ander antwoord, maar er gaat geen lampje branden. Kom laten we de telefoon op sturen.
Zijn er meerdere mensen die dit wel eens gehad hebben?
En hoe lang duurde het bij jullie voordat je je telefoon uit eindelijk kreeg?
Zo gezegd zo gedaan. Ik mijn toestel op gegeven (i900), abbo een stapje hoger, internet erbij.
Ben nu enkele weken later (+/- 4weken) telefoon nog steeds niet ontvangen.
Meerdere keren gebeld, telkens een ander antwoord gekregen.
De telefoon is op gehaald hij moet over enkele dagen toch wel in de bus liggen hoor.
De telefoon ligt nog in het magazijn maar hij is wel op voorraad.
De telefoon is helaas niet op voorraad, maar is wel bij besteld.
Het een veel gevraagde telefoon, dus er is een lijst. Ik kan echter niet zien hoe ver u in deze lijst staat.
Ik vind dit allemaal redelijk raar. Een klant vraagt een kleine 6 keer hoe ver zijn status is, 6 keer een ander antwoord, maar er gaat geen lampje branden. Kom laten we de telefoon op sturen.
Zijn er meerdere mensen die dit wel eens gehad hebben?
En hoe lang duurde het bij jullie voordat je je telefoon uit eindelijk kreeg?