Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Het is niet omdat de temperaturen nog goed zijn dat de videokaart het verder aan kan. Misschien heeft het geheugen en/of de core een hogere spanning nodig om stabiel te werken. Hierbij komt goede koeling dan natuurlijk zeker van pas.
Ik vind je idle temperaturen wel erg laag trouwens?
Dat het niet meer verder komt is niet zo raar, je hebt al een aardige overclock er op en het houd vanzelf een keertje op
dan mag je nog zulke goede koeling hebben, alles heeft een grens.
Waarmee heb je overigens gestressed?
Dat het niet meer verder komt is niet zo raar, je hebt al een aardige overclock er op en het houd vanzelf een keertje op
* PSN=Chef_NL** *
Na een uurtje Crysis is de tempratuur 40-45 graden. Daar heb ik dus mee getest..Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:47:
Ik vind je idle temperaturen wel erg laag trouwens?
Dat het niet meer verder komt is niet zo raar, je hebt al een aardige overclock er op en het houd vanzelf een keertje opdan mag je nog zulke goede koeling hebben, alles heeft een grens.
Jammer dat die dan blijkbaar niet op 800 mhz core wil lopen.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED