Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB tikt bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:43
beste medetweakers,

Ook ik heb afgelopen week een Samsung Spinpoint F1 HD103UJ van 1TB gekocht en wat mij opviel was dat bij het opstarten en bij het uitzetten van mijn pc de nieuwe harddisk 1 harde tik-geluid afgeeft alsof hij crashed i.p.v. gewoon uitgaat...

Aangezien er nogal wat mensen zijn die problemen hebben met deze hardeschijf vroeg ik mij af of dat dit geluid normaal is voor een Samsung Spinpoint F1 HD103UJ schijf, ofdat ik mijn schijf gewoon RMA moet sturen op grond van dit geluid.

Verder heb ik geen problemen met de schijf, alles doet het perfect...HDtune gedraait en geen problemen gevonden...maar dat geluid baart mij wel een beetje zorgen omdat ik niet graag wil dat hij over een maand crasht terwijl ik al mijn data erop heb staan.

Dus herkennen meer mensen mijn verhaal van 1 harde tik bij het opstarten en uitschakelen van deze schijf en is dit normaal? afvast bedankt...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kun je het niet opnemen? Wat normaal is kun je niet echt waarnemen met een tekst-post.

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:43
Exorcist schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:51:
Kun je het niet opnemen? Wat normaal is kun je niet echt waarnemen met een tekst-post.
Ja, zal ik ff doen...hier is de link:

http://www.soundupload.com/audio/a2orrm4cn72sto1b

links op de pagina kun je op download drukken en dan kun je het geluid beluisteren...

Niemand? dus dit is dus foute boel?

[ Voor 39% gewijzigd door DeArmeStudent op 25-10-2008 15:35 ]

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

DeArmeStudent schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:54:
[...]

Ja, zal ik ff doen...hier is de link:

http://www.soundupload.com/audio/a2orrm4cn72sto1b

links op de pagina kun je op download drukken en dan kun je het geluid beluisteren...

Niemand? dus dit is dus foute boel?
Ik heb het een aantal keren beluisterd en het klinkt toch wel hetzelfde als mijn 3 Samsung F1 750 MB schijven. Dus ik neig ernaar te concluderen dat dit niet iets is om je zorgen over te maken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie