Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06-2022
Heb een SimOnly van Hi (Hi15) anderhalf maand geleden aangeschaft en ja hoor eerste rekening ben al gelijk dik over mijn bundel heen;(.
Maarjah ik had een vraagje... wanneer iemand mij belt en ik neem niet op of ben op dat moment in gesprek o.i.d. dan krijg ik een sms van Hi; 1 gemiste oproep(en) van xxxxxxxxxx laatste oproep: [tijd] uur [datum].
Er is geen bericht ingesproken. Dit is een gratis bericht van VoiceMail.

Nou dat laatste stukje betwijfel ik. Wanneer ik op mijn online rekening kijk zie ik dat er € 0.10 in rekening is gebracht voor elk bericht :(

Is bij iemand dit bekent is dit normaal of zie ik het verkeerd :?

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 25-10-2008 14:53 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04 11:58

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat zegt KPN/Hi hierover?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
Ik heb ze hierover nog niet gecontacteerd wilde het hier eerst na vragen of dit bij andere al bekend is.
Heb al in de FAQ van KPN/Hi gezocht maar ben er niets wijzer van geworden.

Omdat ik ook niet van wachten hou ben ik niet gelijk gaan bellen naar KPN/Hi (lange wachttijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die lange wachttijden vallen tegenwoordig reuze mee. Bel ze eens en laat hier aub weten wat er uit is gekomen. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:08

ManiacsHouse

Scheisse!

Check hier eens http://www.hi.nl/web/show/id=248927
"Je Voicemail is nu klaar voor gebruik. Als je een nieuw Voicemailbericht hebt ontvangen, krijg je een gratis sms’je. Bel 1233 om je bericht af te luisteren."

Overigens zie ik dat het gvd niet eens gratis is om naar je voicemail te bellen... Ja zo kom je wel over je bundel heen. Er is mij toch echt iets ander verteld in de winkel. Afijn de smsjes zijn dus volgens de site wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
pven schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:04:
Die lange wachttijden vallen tegenwoordig reuze mee. Bel ze eens en laat hier aub weten wat er uit is gekomen. :)
Okey dank je voor de info ik zal zo dan eens gaan bellen zijn ze 24/7 bereikbaar :P
Vervolgens laat ik jullie dan wel weten wat er mij is vertelt.
maniacshouse schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:05:
Check hier eens http://www.hi.nl/web/show/id=248927
"Je Voicemail is nu klaar voor gebruik. Als je een nieuw Voicemailbericht hebt ontvangen, krijg je een gratis sms’je. Bel 1233 om je bericht af te luisteren."

Overigens zie ik dat het gvd niet eens gratis is om naar je voicemail te bellen... Ja zo kom je wel over je bundel heen. Er is mij toch echt iets ander verteld in de winkel. Afijn de smsjes zijn dus volgens de site wel gratis.
Verkoop praatjes :(
Hierbij stuur ik een screenshot van de factuur waar alle "gratis" smsjes opstaan gefactureerd.
http://xs.to/xs.php?h=xs2...=08430&f=gesmst_1_966.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ontvang jij vier SMS-jes per minuut? :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 10:47
Typisch Hi, die smsjes staan daar alsof het minuten zijn. Van de rekeningen klopt ook geen hol, maar je hebt dus op die tijdstippen niemand gesmst? Je weet zeker dat het van je voicemail is?

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb het bij mij ook even nagekeken in Rekening Online.
Gelukkig heb ik mijn VoiceMail uitstaan, dus ik krijg dergelijke berichten niet.
Wel SMS en bel ik vrij veel moet ik toegeven, maar op mijn rekening is het net of álle SMSjes en belminuten (ongeacht het abbo die ik heb) ook nog is apart aangeslagen worden? :? Maar daar betaal ik toch niet die €22,- per maand voor, om ook nog is elke belminuut en SMS apart te betalen?

Ik heb overigens de Hi SimOnly van 22 euro in de maand. (200 belminuten / SMSjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Volgens mij moet jij ook aardig gek worden als je binnen 1 minuut 7 smsjes "krijgt" (er staat immers gesmst en niet ontvangen) van Hi Voicemail/iemand met het telnr dat op dat overzicht staat.
Er is volgens mij bij veel mensen onduidelijkheid over Hi-abonnementen en de verrekening van de kosten.
Hier: Arie-Kanarie in "KPN / HI abo: Eindelijk huidige saldo op..." heb ik aleens een rekenvoorbeeldje gemaakt.
Ik snapte het eerst (4 jaar terug) ook niet, maar even gebeld met de helpdesk en die konden het redelijk uitleggen (heb het zelf nog een keer nagerekend om het helemaal duidelijk te krijgen voor mezelf)

@GJtje: Je betaald ook geen €22,- per maand om ook nog eens elke belminuut en sms apart te betalen. Voor die 22 euro krijg je een stapel beltegoed en daar worden al die minuten en smsjes van betaald. 1 Minuut staat gelijk aan 2 SMSjes (als je verdubbelaar aan hebt staan of als je voor een bepaalde datum, ik dacht 1 juli, abonnee bent geworden)

Mocht iedereen zich genaaid voelen neem dan massaal contact op met de helpdesk. Ff 1200 bellen en dan gewoon vragen. Als er genoeg vragen komen komt er vast wel een duidelijk uitleg op de website, of ze passen de manier van factureren aan.
Mochten ze geen uitleg hebben en iedereen dus echt genaaid worden dan komt dit snel genoeg in het nieuws, krijgen we of allemaal heleboel euro's terug of Hi wordt opgedoekt en we kunnen allemaal op zoek naar een andere provider. 8)7

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 16:29
Ik heb naast myn vodaphone abo ook een Hi.

En ontvang regelmatig smsjes van mijn voicemail, volgens mij krijg ik zo 1 van de record rekeningen :( .
Ontvang minimaal 10 tot 20 smsjes per dag van men voicemail.. |:(

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
pven schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:52:
Ontvang jij vier SMS-jes per minuut? :?
Kijk bij 30 september 9:39 op de screenshot 10 stuks in 1 min :9 wordt hier echt niet goed van 8)7
lennartkocken schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:58:
Typisch Hi, die smsjes staan daar alsof het minuten zijn. Van de rekeningen klopt ook geen hol, maar je hebt dus op die tijdstippen niemand gesmst? Je weet zeker dat het van je voicemail is?
Ik heb rond die tijden niemand gesmst nee.
Misschien een beetje dom van mij maar kom er net achter dat de nummer op het screenshot mijn eigen nummer is 8)7 (sorry nieuwe nummer ben er nog niet aan gewend geraakt :P)

Ik denk dat ik mijn voicemail gewoon uit gaat zetten want de berichten die ik van Hi krijg zijn echt niet gratis!!! :(
Ik zal eens kijken of er verandering komt op mijn factuur nadat ik de voicemail heb uitgezet.
Maar ik ga er alsnog achteraan want ik wil wel weten waarom de berichten niet gratis zijn wat ze wel beweren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat is dan wel interessant, ik heb ook wel eens dat m'n VoiceMail maar blijft sms'en dat ik gebeld ben, maar dat er geen bericht is achtergelaten, en dan heb ik op een dag al snel 10 sms'jes, als die per stuk 10 cent kosten...

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
CodeCaster schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:04:
Dat is dan wel interessant, ik heb ook wel eens dat m'n VoiceMail maar blijft sms'en dat ik gebeld ben, maar dat er geen bericht is achtergelaten, en dan heb ik op een dag al snel 10 sms'jes, als die per stuk 10 cent kosten...
Inderdaad dat is precies wat ik bedoel maar heb mijn voicemail uitgezet, dus ook geen "gratis" smsjes van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

yildiz schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:17:
[...]

Inderdaad dat is precies wat ik bedoel maar heb mijn voicemail uitgezet, dus ook geen "gratis" smsjes van Hi.
Heb je ook uitgezet dat je smsje ontvangt van gemiste oproep? Ik heb voicemail al jaren uitstaan, maar ik heb ooit wel aangezet dat ik een smsje krijg als iemand mij gebeld heeft en ik heb niet opgenomen, of de beller heeft opgehangen voor ik kon opnemen, of ik heb de oproep weggedrukt.
Die smsjes zijn (bij mij) wel gratis. Tenminste ik heb nog nooit mn eigen nummer op de afrekening zien staan. Kan voor de zekerheid controleren of het niet onder een ander nummer (dat van de beller) op mn afrekening staat.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
Arie-Kanarie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

Heb je ook uitgezet dat je smsje ontvangt van gemiste oproep? Ik heb voicemail al jaren uitstaan, maar ik heb ooit wel aangezet dat ik een smsje krijg als iemand mij gebeld heeft en ik heb niet opgenomen, of de beller heeft opgehangen voor ik kon opnemen, of ik heb de oproep weggedrukt.
Die smsjes zijn (bij mij) wel gratis. Tenminste ik heb nog nooit mn eigen nummer op de afrekening zien staan. Kan voor de zekerheid controleren of het niet onder een ander nummer (dat van de beller) op mn afrekening staat.
Ik heb alleen mijn voicemail uitgezet dus wanneer iemand mij belt o.i.d gaat hij niet over op mijn voicemail (heb dit getest). Telefoon blijft overgaan, vindt dit niet zo erg want ik zie later toch wel degene die mij heeft gebeld tussen de gemiste oproepen.
Alleen wanneer iemand mij belt en ik hang op dan krijg ik wel weer het "gratis" smsje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Arie-Kanarie schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

Krijg nu ook van die smsjes sinds gisteren. Meteen gechecked of mijn voicemail aan stond, maar dat was niet zo. Heb het aangezet, uitgezet, maar die smsjes blijven komen. Iemand een idee hoe ik er vanaf kom? Want uitzetten van voicemail is blijkbaar niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 16:54

jelle.

Product Owner
dgk schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:40:
[...]

Krijg nu ook van die smsjes sinds gisteren. Meteen gechecked of mijn voicemail aan stond, maar dat was niet zo. Heb het aangezet, uitgezet, maar die smsjes blijven komen. Iemand een idee hoe ik er vanaf kom? Want uitzetten van voicemail is blijkbaar niet voldoende.
Ik geloof dat dat al maanden een 'storing' is bij Hi, kennelijk nog steeds niet opgelost.
Pagina: 1