Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

netgear router ziggo!?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.796 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben niet heet wesley berendsen

ik heb een probleem met een draadlose router van ziggo.. een monteur heeft hem geinstaleert maar ik wil het channel veranderen waar hij op zit . maar ik kan niet in de router komen in de handleiding van ziggo staat dat het inloggen admin en het wachtwoord draadloos moet zijn maar dit werkt niet Ik heb de router ook al gereset naar de basis instellingen en dan kom ik er als nog niet in met admin admin of admin 1234 zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem een monteur van Volgens mij het bedrijf schreuder heeft het geinstaleert maar weet dat niet meer zeker

alvast bedankt

Groetjes

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Welkom Wesley!

Kun je ons even vertellen wat het type router daadwerkelijk is, en zou je ook wat aan interpunctie willen doen voor de leesbaarheid van je lap tekst?

Als je het type router in google intikt met daar "manual" achter zul je de handleiding van de router wel kunnen vinden, en daar staat ook vast het standaardwachtwoord wel in.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

ja sorry, ik had wat haast.

als ik het goed heb is het Netgear Wireless Router 54Mbps WGR614.
Maar ik heb deze zelf ook en daar is het password admin maar dat werkt niet op deze router hij kwam wel nieuw uit de verpakking, maar Ze hebben volgens mij zelf met de software zitten kloten ....
hier staat wat ik geprobeert heb http://blob.ziggo.nl/dyna...raadloos_v1.0_Netgear.pdf en bij problemen oplossen staat het inlog en wachtwoord maar dat werkt niet .

Groetten
CodeCaster schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:43:
Welkom Wesley!

Kun je ons even vertellen wat het type router daadwerkelijk is, en zou je ook wat aan interpunctie willen doen voor de leesbaarheid van je lap tekst?

Als je het type router in google intikt met daar "manual" achter zul je de handleiding van de router wel kunnen vinden, en daar staat ook vast het standaardwachtwoord wel in.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Reset anders de instellingen van je router eens door middel van het resetknopje voor iets van 15 seconden in te drukken. Dan zou het sowieso moeten werken.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

UPC levert hetzelfde ding, daar staat het onderop de router.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:53

mace

Sapere Aude

Wesley,

Je berichten zijn moeilijk te lezen, je moet even letten op je interpunctie (punten en komma's) en je hoofdlettergebruik. Als je 16 bent moet je al fatsoenlijk Nederlands kunnen. :)

Als je wilt dat mensen de moeite nemen om je te helpen, moet je ook eventjes de moeite nemen om je berichtjes goed te verzorgen qua taal. ;)

En groetjes doen we niet aan op dit forum, dat hoeft niet. :)

Om je wat verder op weg te helpen, kijk eens op deze website: http://www.routerpasswords.com/
Misschien staat daar een wachtwoord bij wat wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej dan, Mijn fout.

Maar erg bedankt Ik ben in de router ATM.
Erg bedankt ... en ik hoop Jullie ook ooit eens te kunnen helpen.

en mijn taal is niet erg super nee geef ik toe maar goed je leert het vanzelf wel XD

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58
Beste tweakers,

Ik ben toch wel benieuwd hoe je dan toch in de router gekomen bent. Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem en ik kan niet in de router komen.

Ik heb elke mogelijke combinatie geprobeerd die ik kon vinden zowel op de officiele ziggo website als de netgear website. Volgens ziggo zijn de gegevens : admin - draadloos . Volgens Netgear is het admin - password . Netgear geeft aan dat oudere routers mogelijk admin - 1234 als gegevens kunnen hebben. Geen van allen werkt.

Zelfs via http://www.routerpasswords.com/ kom ik niet aan het juiste wachtwoord. Ook na meerdere malen gereset te hebben werken alle mogelijke oplossingen niet. Ik hoop dus dat de oorspronkelijke poster (of iemand die wel de goede gegevens weet) deze even wil achter laten. Zou fijn zijn!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

En daar kick je dan even een topic uit 2008 voor?
Bel even fijn met de klantenservice, en je bent er zo achter. Beetje eigen inzet mag ook wel.

Toevallig geldt hetzelfde voor bovenstaande topicstarter uit 2008.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.