Acer Aspire 7720 toetsenbord kapot na wijn

Pagina: 1
Acties:

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03-2025
Hallo,

Ik heb een klein probleem. Een vriendin van mij heeft woensdag een fles wijn over een 7720z ( 1 maand oud ) gemorst

Ik heb haar de laptop meteen laten uitschakelen en heb vandaag de laptop opengeschroefd om hem schoon te maken. Ik heb alle gemorste wijn met een vochtig doekje verwijderd en de laptop weer in elkaar geschroefd.
Gelukkig start de laptop nog op maar het toetsenbord werkt helemaal niet meer.
Ik heb nog het toetsenbord uit elkaar gehaald en hier ook nog eens alle wijn verwijderd ( hier zat de meeste )
maar nog steeds geen werkend toesenbord.

Nu is mijn vraag : Kan ik op een of andere manier testen of het nu aan het toetsenbord ligt of dat het aan de aansluiting ligt op het mobo.

De rest van de laptop functioneerd gelukkig nog gewoon muis ,wireless, etc.

Ik kan nattuurlijk een spare bestellen op replacedirect.com maar dan moet ik wel zeker weten dat het het toetsenbord is

wie o wie kan mij helpen...? O-)

Mijn iRacing profiel

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Even afgesplitst van het andere topic.

Check of je het toetsenbord echt goed hebt vastgezet. Ik heb ooit ranja over mn laptop gegooid en tobo ook schoongemaakt. Daarna werkte een paar toetsen niet meer omdat de kabel er niet helemaal goed in zat.

Voor de rest kun je dit amper testen eigenlijk. Ik zou de gok er op wagen, zo'n toetsenbord kost niet heel veel. Zorg overigens ook dat je hem goed hebt schoongemaakt. Volgens mij kan wijn nogal rot zijn in je laptop.