Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

.Net Framework foutmelding (Vista 32)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dag of drie heb ik bij de opstart de volgende .Net foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/70ktxi.jpg

Ik heb geprobeerd de tekst te begrijpen maar dat werkt niet. Ik heb .NET verwijderd, het register grondig geschoond en via een losse download .Net 3.5 (Vista 32 bits) er weer opgezet. Lost niets op.
Mijn vermoeden is -gezien de tekst- dat het niet zozeer aan .Net ligt maar aan (te lange?) bestandsnamen/opstartitems die door .Net niet worden geslikt.

Wie kan mij enige duiding geven?

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
Zo te zien word er een applicatie gestart welke een parameter meekrijgt welke niet goed is.

wat word er gestart in je startup, en bij je services ?

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, er wordt bij mij flink wat opgestart. :) Je zet me wel even op een spoortje. Ik zal eens stuk voor stuk wat opstartprogrammas uitschakelen en zien of dat verschil maakt en wie de eventuele boosdoener kan zijn.

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
kun je ipv een prinscreen van de melding niet even de volledige text uit dat onderste stuk kopieren ?

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb -door jou op het spoor gezet- Startup Defender even uitgeschakeld. Dat progje komt in het lijstje op de printscreen zo overduidelijk voor. Bij de opstart bleef de foutmelding weg dus ik neem aan dat daar het probleem ligt. Had ik zelf eerder aan moeten denken. Zal het progje eens herinstalleren of er wat mee experimenteren.

Ben ik voorlopig klaar. Dank!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 10:12 ]