Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Die melding komt van Windows Defender. Je zou kunnen overwegen die uit te schakelen, of anders in de instellingen aan te passen dat hij niet op die programma's checkt bij het starten.
Strikt genomen haal je daarmee wel een stukje veiligheid weg, maar die keus ligt bij jou.
Strikt genomen haal je daarmee wel een stukje veiligheid weg, maar die keus ligt bij jou.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Misschien is dit programmaatje wat voor je. Ik gebruik het al tijden naar volle tevredenheid in de "Quiet" mode.
Geen vervelende popus meer en van het gezanik van die geblokkeerde programma's af.
Geen vervelende popus meer en van het gezanik van die geblokkeerde programma's af.
[ Voor 9% gewijzigd door Fryskmantsje op 25-10-2008 01:34 . Reden: url toegevoegd ]
^^Pogostokje schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:30:
Die melding komt van Windows Defender. Je zou kunnen overwegen die uit te schakelen, of anders in de instellingen aan te passen dat hij niet op die programma's checkt bij het starten.
Dat lijkt me een betere oplossing dan álles botweg uitzetten met een extra progsel.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Werkt idd superfryskmantsje schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:30:
Misschien is dit programmaatje wat voor je. Ik gebruik het al tijden naar volle tevredenheid in de "Quiet" mode.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Kan iemand mij dan uitleggen waarvoor je eigenlijk nog UAC aan moet laten staan, als je toch alles automatisch met 'ja' bevestigt door dat programma?fryskmantsje schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:30:
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Tja, ik vind het ook geen oplossing - of liever gezegd: behoorlijk ranzig.
Maar je mag /dev/brain ook uitschakelen heb ik begrepen.
Maar je mag /dev/brain ook uitschakelen heb ik begrepen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1