Toon posts:

Meerdere fans in pc kast ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd maar ik loop ik tegen een probleem op! Ik heb een compaq presario sr2179nl en ik wil daar graag meer dan de 2 standaard fans in zetten, een stuk of zes. als je ze allemaal goed neerzet hebben ze een goede airflow, ik heb al alles bedacht alleen het punt is, ik weet niet hoe ik alles aan moet sluiten,. ik heb nog één 4 pins aansluiting over ( ik weet niet precies hoe het heet maar je sluit er dvd spelers en harddisks op aan enzo ) en meer niet. Ik heb een asus m2n61 la moederbord.
kan iemand mij helpen? 8)7 8)7 8)7 8)7 :+ _/-\o_ :D :9~

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Volgens mij bedoel je molex connectoren. Tenzij je S-ATA HDD hebt. Ik denk dat de makkelijkste keus en ook het meest verstandige is om te kijken voor een fan controller. Als je niet weet hoe je het moet aansluiten dan zal je waarschijnlijk ook niet kunnen solderen. En je onboard fan aansluitingen zullen nooit 6 fans kunnen aansturen (voorzien van stroom), dus dan denk ik dat een fancontroller de beste optie voor je is.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:38
Afbeeldingslocatie: http://www.mnm-computers.nl/images/Kabels/Intern/3pins-fan_4pins-molex.jpg

Verwijderd

Topicstarter
mn moederbord stuurt er maar 1 aan inderdaad