Ik zoek een oplossing voor een probleem met mijn Fujitsu Siemens Amilo 1310 laptop. Omdat deze vol zat met spyware e.d. heb ik een schone xp installatie gedaan met de recovery cd en de bijbehorende driver cd. Echter, het lampje van de wireless lan kan ik niet meer aan krijgen. Voorheen deed ie het wel, moest hem wel altijd zelf aandrukken maar dat werkt nu niet meer. In ieder geval zijn de juiste drivers geinstalleerd maar op de één of andere manier kan het wireless niet aan, het is dus geen functietoets combinatie als Fn maar een hotkey.
Het vreemd is dat mijn vader ook een Fujistu siemens laptop heeft , ander type, met exact hetzelfde probleem Die heeft gewoon een wireless kaartje er in gedaan, maar het moet toch goed kunnen. Wie heeft dit zelfde probleem ook gehad en de oplossing ?
Dingen als drivers, windows standaard instellingen e.d. heb ik allemaal al doorlopen, de 'standaard' dingen heb ik allemaal wel gehad inmiddels.
Het vreemd is dat mijn vader ook een Fujistu siemens laptop heeft , ander type, met exact hetzelfde probleem Die heeft gewoon een wireless kaartje er in gedaan, maar het moet toch goed kunnen. Wie heeft dit zelfde probleem ook gehad en de oplossing ?
Dingen als drivers, windows standaard instellingen e.d. heb ik allemaal al doorlopen, de 'standaard' dingen heb ik allemaal wel gehad inmiddels.