Toon posts:

Irritant, elke keer een nieuwe pagina!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je irritant, elke keer als je op een topic klikt een nieuwe pagina.
Voor ik het door had zat ik op 15 paginas ofzow.
Wat is de bedoeling hiervan?????

Verwijderd

Ik sluit me bij de vorige spreker aan.

Verwijderd

K*t k*t k*t

Ik moet ook bij elke reply m'n password opnieuw invoeren!! Word hier een beetje moe van!

Afbeeldingslocatie: http://www.fokzine.net/i/s/hypocrite.gif

Dacht dat alles perfect was hier..

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Bij de zoekfunctie vindt ik het enorm handig. Ander moet je weer met back terug en wachten totdat de pagina geladen is :r
Dit werkt echt perfect zo :):):)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 23 februari 2001 05:01 schreef Raptor20 het volgende:
K*t k*t k*t

Ik moet ook bij elke reply m'n password opnieuw invoeren!! Word hier een beetje moe van!

[afbeelding]

Dacht dat alles perfect was hier..
Dan moet je je password opslaan |:( Slim ben je ook niet hè ? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 07:18 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Dan moet je je password opslaan |:( Slim ben je ook niet hè ? :P
Maar waarom moet er nou elke keer een nieuw venster geopent worden. Ik bedoel, ik heb windows hoor. Dit draait uit op 1 grote IE crashtest :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Geef eens wat meer info, wat voor OS, wat voor versie IE etc... Met alleen deze info komen we niet echt verder (ik draai bijvoorbeeld NS4,76 op Win2K pro, en EI5.5SP1 op win2k) en bij mij werkt het prima.

Bericht hierboven

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Het is denk gewoon weer even wennen, je bent nu eenmaal gewent dat er voor een nieuwe topic geen nieuwe window word geopend, nu is dat wel zo en moet je daar dus ff aan wennen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 11:58 schreef Floris_Diemel het volgende:
Geef eens wat meer info, wat voor OS, wat voor versie IE etc... Met alleen deze info komen we niet echt verder (ik draai bijvoorbeeld NS4,76 op Win2K pro, en EI5.5SP1 op win2k) en bij mij werkt het prima.
Ik bedoel dat sinds ik gisternacht thuis kwam, elke keer als je een topic opent dat in een nieuw venster word gedaan. Als je dit dan gelezen heb moet je dat venster afsluiten en daarna op de eerste pagina weer op vernieuwen drukken. En ik heb nix aan de instelingen van mijn computer/besturingssysteem/browser verandert dus leek het mijlogisch dat dit een verandering in het forum is. En naar mijn mening niet een erg goede!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik zeg dus:

Ik heb dat probleem niet, bij mij opent het in dezelfde window. Het kan inderdaad zijn dat er een bug in Topix is geslopen, omdat we dat willen oplossen willen we byzonder graag weten wat voor OS+Browser je draait, dan kunnen we kijken waar het aan ligt...

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
oke

ik heb win 98 se nederlands met IE 5.00.2
En ik heb sinds 4 uur vanochtend dat ie alles in een ander venster opent. Daarnaast ook dat de starter van het topic er nu bij staat en het aantal replys. <---bij active topics bedoel ik

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
De links in de searchresulaten openen inderdaad allemaal in een nieuw venster, dit is nieuw. De activetopics list hoort hier ook bij. Ik wist niet dat er alleen mensen waren die via die active topics list surfen, lijkt me persoonlijke erg onhandig. Als je gewoon via de topiclist surft openen de topics in hetzelfde venster.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit is alleen zo bij de Active Topicx & de search.........niet bij het 'gewoon' navigeren door het forum.

/edit
Te laat.....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Active Topics gebruik ik nooit en heb het ook nooit echt gebruikt.

Verder heb ik het niet bij de search gebruikt, ik houd altijd de 'shift' toets in :).

Verwijderd

Topicstarter
ik surf altijd door de active topics heen.
Ben geintreseerd in alles :)

Maar ik vind het iig een erg slechte en vreselijk irritante verandering. Kan het niet anders nu blijkt dat er mensen alleen door AT surfen??????

Of ga ik nu moeilijke dingen vragen :P ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 13:33 schreef --BoBo-- het volgende:
Of ga ik nu moeilijke dingen vragen :P ;)
Blijkbaar wel :P

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

nog steeds niemand die mij kan vertellen waarom deze vernieuwing is doorgevoert, en beter, of het weer anders kan :)
Pagina: 1