Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

osCommerce ervaringen in combinatie met WYSIWYG editor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een shop gebouwd in osCommerce waar ik veel tijd aan ben kwijtgeweest, maar het ziet er nu echt prachtig uit! Allemaal uitbreindingen moeten installeren, bleek dat osCommerce standaard helaas niet bepaald voldeed voor onze webshop.

Ik zit nu alleen met het probleem dat pagina's aanpasbaar moeten zijn. De webshop heeft namelijk 4 custom pagina's (overons, contact, e.d.). Mijn collega's willen graag via een WYIWYG editor deze 4 pagina's live kunnen aanpassen.

Maar hier blijken geen plug-ins voor te zijn? Dien ik elke keer een .html pagina handmatig aan te passen?

Verwijderd

Wat me ff onduidelijk is in je topic is of je momenteel wel de content dmv textarea's aan kan passen of dat het gaat om 'statische html'. In het eerste geval kan je makkelijk dmv TinyMCE een fraaie WYSIWYG eroverheen zetten. In het tweede geval zal je echter een ingewikkeldere oplossing nodig hebben, waarbij je wellicht zelfs moet overwegen e.e.a. in een soort CMS te gaan zetten. Dit zou je dan ofwel binnen het backend van osCommerce kunnen bouwen ofwel in een eigen CMS.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 10:05

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:23:
Ik heb een shop gebouwd in osCommerce waar ik veel tijd aan ben kwijtgeweest, maar het ziet er nu echt prachtig uit! Allemaal uitbreindingen moeten installeren, bleek dat osCommerce standaard helaas niet bepaald voldeed voor onze webshop.

Ik zit nu alleen met het probleem dat pagina's aanpasbaar moeten zijn. De webshop heeft namelijk 4 custom pagina's (overons, contact, e.d.). Mijn collega's willen graag via een WYIWYG editor deze 4 pagina's live kunnen aanpassen.

Maar hier blijken geen plug-ins voor te zijn? Dien ik elke keer een .html pagina handmatig aan te passen?
Volgens mij zijn hiervoor genoeg plugins te vinden. Zie bijvoorbeeld [google=oscommerce tinymc] of [google=oscommerce fckeditor]. Het lijkt me dat je hiermee (met eventueel nog wat aanpassing) heel ver moet gaan komen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.