Toon posts:

[farcry 2] Kan commandscherm niet openen + driver update.

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Verwijderd

Topicstarter
geachte mede internetters :P

Zodra ik de game open krijg ik dat ik de driver moet updaten.
wanneer ik dit wil doen ( Geforce 8600M GT, zegt hij dat er geen hardware is gevonden van een besturingsysteem) dus kan de driver al niet updaten.
Ik heb een Acer Aspire 7702G laptop. 2,2 ghz
windows vista 32bit
Maargoed.. als ik dus in de game zit kan ik geen commandscherm openen. Bij opties is er ook niet een mogelijkheid om dat knopje te veranderen.

Heeft iemand een tip?Ik denk dat t te maken heeft met de driver update,maar je weet maar nooit..

Gr Fugazzy

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44

scorpie

Supra Addict

Nvidia drivers zijn officieel niet voor laptop chipsets bedoeld, zoek even op laptopvideo2go.com

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik voor die specificaties de driver update wil downloaden, weet ik echt niet te vinden waar en welke het is qua die nummers..
Ik weet niet of iemand in de gelegenheid is om deze voor mij op te zoeken, want ik heb er geen verstand van, van die 192.67(bijv..) nummers..

Mvg Fugazzy

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 20:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand dan nog een idee over de commandbutton, ik kan geen commands invoeren..

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?? O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 13:31 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat is er mis met Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif? Drie keer onder elkaar posten is echt nergens voor nodig hoor ;)

Verder zien we op GoT graag wat meer inzet dan dit. We verwachten dat je zelf even wat onderzoek pleegt over drivers, welke supported zijn en waar je deze kunt vinden. Begin eens op nVidia.com ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.