Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een account voor 'een programma' (om reclame te vermijden), en daar is nu een nieuwe versie voor uitgekomen waardoor ik opnieuw moest inloggen en m'n gebruikersnaam vergeten ben. 8)7

Bij wachtwoord ophalen vindt het geen registratie op het mail adres dat ik heb, en mijn oude mail adres daar heb ik geen toegang meer toe (is van mijn provider en die heb ik veranderd).

Kan ook geen nieuwe account aanmaken omdat het zegt dat iemand in mijn verbinding in de afgelopen 48 uur succesvol verbinding heeft gemaakt met het programma. Mijn vader gebruikt het ook, dus ik vermoedde dat dat gebaseerd is op IP. Dus ik probeer het via Tor (dan heb ik een ander IP) opnieuw en toen werkte het ook niet. 8)7

Nu, kan iemand mij vertellen hoe kan ik weer gebruik kan maken van dit programma? :?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Eeeh, eerste ingeving: contact opnemen met de leverancier? Als jij netjes een programma hebt kan je vast gebruik maken van hun helpdesk.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gewoon aan je vader vragen om 48h niet in te loggen. Vervolgens een nieuw account aanmaken lijkt me het verstandigste.
En als het om FTD gaat, dan kan je gewoon de gegevens van je vader gebruiken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Neem eens contact op met de makers. We kunnen hier niet helpen met het omzeilen van de regels.

Dit topic is gesloten.