Toon posts:

Logitech 5.1 instellen op Asus A8R32 MVP Deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag

Ik zit met een probleempje, ik heb gister het setje logitech 5.1 binnengekregen. Heb alles aangesloten en dat is allemaal gelukt. Alleen als ik dan het audio moett instellen gaat het mis.

Deze X-540 krijg ik op geen manier normaal aan de praat. Ik heb 1 groen stekkertje in een gameadapter ingeplugd, en de zwarte en oranje in dezelfde kleuren op me MoBo. De rest is allemaal goed aangesloten. Nu komt het, als ik dus 2 kanalen erin heb geplugd, zie ik dat er bij 1 plug geluid uit komt, center heel hard, rechts en links achter heel zacht, als ik hem ergens anders in doe, hoor ik links voor en rechtsvoor alleen goed, maar de 2 kanalen samen doen niks, en als ik dan de matrix knop aan doe hoor ik helemaal niets meer.. Doe ik tog die groene er bij dan hoor ik overal wel een beetje en met matrix knop iets zachter maar dat al wel goed zijn?. Maar aangezien de matrix 2.1 naar 5.1 moet laten klinken?..dat kan tog gelijk 2 kanalen er in plus adapter van wii er aan?
Zelf denk ik dat mijn computer denkt dat ik op 2 kanaal zit. Realtek HD audio manager heb ik er op staan. Windows instelling zelf heb ik em wel op 5.1 staan maar als ik em ergens ander op doe hoor ik geen verschil..dusja?..zodra de groene niet mee doet flipt tie zeg maar. Mijn moederbord heeft zelfs 7.1 ondersteuning, of heeft hij geen 5.1, nu ga ik twijfelen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen..

alvast bedankt