midi opnemen met isis

Pagina: 1
Acties:

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik ben sinds een aantal dagen de trotse bezitter van een guillemot maxi studio isis, en ben vrij tevreden over deze kaart, ik ben er alleen nog niet achter hoe ik het geluid van de interne sampler/wavetable kan opnemen in bijvoorbeeld cool edit pro.
Welke input moet ik dan selecteren?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Ik heb zelf geen isis maar ken veel mensen die er wél 1 hebben en ik weet dat de MIDI opname niet de sterkste kant is van de ISIS. Het beste is dan ook om een MIDI add-on kaart te kopen, één van de mensen met ISIS die ik ken heeft dat ook gedaan. :)

• TriAthlon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

TriAthlon

InGeenJeus

Die sample waves, komen gewoon uit je wave output(1+2), die zou je moeten doorlussen naar je input(1+2) (direct of via een mengtafel).

Voor de rest zou ik Cubase of Logic gebruiken om een muziekie in elkaar te knallen, waarna je je midi naar audio omzet, ook in Cubase of Logic.

Ik ben geen Cool Edit gebruiker, dus ik weet niks van de midi opties. Maar bij mijn weten is het niet echt een sequense prg maar meer een audio edit prg.

duszzzz..

succeszzzz

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
het is alleen audio, ik gebruik ook eigenlijk geen midi, ik gebruik het voornamelijk als sampler.
Maar heb je bij dat doorlussen dan geen kans op feedback of eventueel kaart opblazen? ik wil er namelijk eigenlijk nogal voorzichtig mee zijn, het was nogal een investering voor iemand met mijn portomonnee-inhoud