[iMac G5 iSight] USB-muis wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 14:26

GSX-MAN

de/het/een

Topicstarter
Ik heb een raar ongemak aan de Imac. Als ik 'm aanzet met mijn Logitech trackball in de USB geprikt en de bluetotth muis uit, geeft 'ie na opstarten aan dat er geen muis gedetecteerd is. Ik kan de trackball dan ook daadwerkelijk niet gebruiken, tot is 'm uit de usb-poort heb getrokken en er opnieuw ingestopt heb.

Ik begin het eerlijk gezegd ene beetje zat te wordnen om iedere keer dat ik de Imac opstart achter het scherm te moeten duiken om de muis te activeren. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Mogelijk relevante info:
-Imac 17 G5 1,9 ghz
-Leopard

Slecht idee... Hoe laat?

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Topicstarter
..geeft een heel klein schopje tegen het topic.

Slecht idee... Hoe laat?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heb je al een andere usb poort geprobeerd?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Topicstarter
Ja, dat maakt geen verschil. De muis werkt prima als je 'm aansluit als de Mac aan staat, ongeacht de USB-poort.

Slecht idee... Hoe laat?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hmm, nu ik dit verhaal lees moet ik zeggen dat ik sinds leopard ook last heb van een soortgelijk probleem:

Als ik mijn MBP (late 2007) aanzet of uit de slaapstand haal met extern apple toetsenbord en muis, werkt het toetsenbord soms niet. Terwijl de muis en harde schijf welke op dezelfde USB hub zijn aangesloten, wel werken.

Als ik het toetsenbord dan even unplug en weer inplug werkt het als een zonnetje..

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.