KPN of Telfort ?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

• JW2001
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik vraag me af wat de betere keus is.
KPN InternetPlusBellen: 50€/maand, 8mbs/1mbs
of
Telfort internet 20Mb en vast bellen: 29,90€/maand, <20mbs/1mbs

Zijn bijv pingtijden en snelheid QoS beter bij KPN en rechtvaardigt dat het prijsverschil?

Oh ja ik zit 1300m v/d wijkcentrale

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Ik zit 3315m van de wijkcentrale icm telfort en heb nergens problemen mee, haal met dl nog steeds 850kb/s en upload is gewoon vol. Telefoon is ruisloos en werkt perfect :)

Kpn is ook goed, maar kwa prijs zou ik toch voor Telfort kiezen ;)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Ik heb zowel een kpn(planet) als een telfort internet abbo , alleen zonder bellen ...

Het enigste verschil wat ik kan merken , is dat bij telfort het ip adres zo nu en dan wisselt , en het bij planet al een paar jaar hetzelfde is .

Dus als je geen statisch ip adres nodig hebt , zou ik voor telfort gaan .

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 18:46
Ik heb meestal één van de lagere pings als ik Team Fortress 2 speel (mits ik niet download ;)) Een omdat de centrale hier gecapped is op ADSL1 (ik zit op een ADSL2 punt maar de rest van de centrale is nog ADSL1) trek ik gewoon de volle 800kb/s. Ik zit trouwens op bijna een kilometer afstand. Ik geloof dat het iets van 890m was.

Er is soms wat gekloot met de VOIP van Telfort (lees: regelmatig storingen), maar ze zeggen dat ze het opgelost hebben. Maar eerst zien en dan geloven :)

offtopic:
Vette avatar KatirZan *O*

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb Telfort iets van een jaar nu maar nog nooit een ander IP adres gekregen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Bij kpn weet je zeker dat je op het kpn netwerk wordt aangesloten en daarbij is de latency lager dan bij telfort's eigen netwerk. bij allebei is het echter laag en voor de rest is er nul komma nul verschil in kwaliteit van de diensten dus het rechtvaardigt wat mij betreft de hogere prijs en de lagere snelheid niet.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit is alweer het zoveelste "wat moet ik nemen"-topic.

Gebruik de search en lees de diverse ervaringentopics over de verschillende ISPs. Op basis daarvan zul je zelf een keuze moeten maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.