No Signal -> Samsung SuncMaster 931BW op GeForce 8500GT

Pagina: 1
Acties:

• Jacks0nxD
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:31
Hey mensen,

ik heb hier een Samsung SyncMaster 931BW staan, en in mijn PC zit een nVidia GeForce 8500GT. Nu wil ik graag mijn monitor op de DVI uitgang van mijn VGA laten werken. Maar als ik de (meegeleverde) DVI kabel in de uitgang van mijn VGA en in de ingang van mijn monitor plug, gaat de monitor wel zoeken naar signaal maar naar circa 20 sec. vind hij nog geen signaal. Ik heb natuurlijk wel de VGA kabel eruit gehaald.

Verder heb ik de recente drivers (zover ik weet wel dan), ik neem aan dat een monitor geen drivers heeft... Ik werk met Windows Vista Home Premium 32-Bits.

Hopend dat iemand mij kan helpen.

Groeten,
Jacks0nxD

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Bij mijn kaart wordt bij het opstarten gekeken naar welke verbinding gebruikt moet worden: DVI of VGA.

Staat je computer uit als je de kabels verwisselt?

1. Computer uit
2. Kabels goed aansluiten
3. Computer aan
> Even op monitor wachten ...
> Beeld !

Happy Blessings <3

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:17
Gebruik je de primaire uitgang van je videokaart? Kan zijn dat hij geen signaal geeft op de 2e uitgang omdat je dat niet hebt ingesteld ;), wissel dus even aan de kant van je videokaart.

• Jacks0nxD
ik zal het eerst even proberen door de PC uit te zetten, kabels ompluggen en dan opnieuw booten... mocht hij het niet doen hoe moet ik dan die uitgang omwisselen?

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08
Kabel uit videokaart->Stop hem in de andere DVI plug op je videokaart

• Jacks0nxD
het is nu gelukt, ik stak de kabels om terwijl de pc nog gewoon aan stond, domme fout...

bedankt voor de snelle support :)

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Geen probleem. Goed om te zien dat het nu wel werkt.

Jij ook bedankt, voor die feedback. :)

Happy Blessings <3

Pagina: 1