Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Voor jou specifiek; je had toch wel de 'title:'-optie van het zoeken gebruikt he, of wist je te weinig onderdelen van de titel om daar zinvol op te kunnen zoeken?
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Had zelf ook al een topic geopend, ivm leesbaarheid van de zoek reslutaten.
Als je zoekt op GOT kom je op een net en overzchtelijke pagina maar.....
Alleen de koppen en samenvatting lopen door elkaar heen wat de leesbaarheid niet ten goede komen.
1 De tekst is van zelfde lettertype en grote (lijkt)
2 Kolommen zijn er wel alleen hebben deze op elke rij de zelfde kleur stelling
Als de rijen om en om gekleurd zouden zijn Licht en donker zoals in het forum zelf zal dit de leesbaarheid tussen de diverse gevonden topics doen vergroten.
Ik merk zelf dat ik soms moeite hebt met het lezen van de results bij het zoeken.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dan kom je al snel uit op de kleur die de header al heeft, en zou je die ook donkerder moeten maken. En dan wijkt dat weer af van alle andere headers, en moet je die ook allemaal aanpassen...Dirk schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:37:
Kun je niet de achtergrond van de titels wat donkerder maken? Want die samenvatting wordt zo wel erg licht en het geheel erg grijs.
Intentionally left blank
Misschien dat er nog wat te doen valt met het rood zoals nu al wordt gebruikt om oude berichten in een topic aan te duiden? Misschien dat dat nog voor de titels gebruikt kan worden, zodat de samenvattingen gewoon zwart kunnen blijven.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik bedoel, als er bij de standaard tracker al gezeurd werd dat het voor sommige mensen niet te lezen is, kan ik het me hier helemaal voorstellen.
[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 27-10-2008 16:12 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat is inderdaad precies het gevoel dat ik erbij krijg, ik kan het niet meer soepel doorlezen, ik moet me echt concentreren en dat lijkt me ook weer niet de bedoeling.Cloud schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:15:
Ik vind het nu ook prima te onderscheiden. Ik kan snel door alle titels heenlopen met deze kleuren. En de tekst is nog steeds te lezen als je het moet.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.