• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb een HP iPaq 2410 met Windows Mobile 6.1, draait in principe allemaal prima. Echter, wanneer ik een kaart (CF of SD) eruit haal of er in stop komt de iPaq uit standby. Ditzelfde gebeurt wanneer ik de pda in of uit de cradle haal of middels USB kabel verbindt.

Ik wil dit liever niet. Hij mag van mij gewoon uitblijven bij deze acties, ik gebruik wel de/een aan/uit knop hiervoor.

Mijn andere pda (Mio Digiwalker 168) heeft hier een programmaatje voor in de settings. Hiermee kun je instellen dat er geen actie hoeft te worden ondernomen bij kaart/cradle/usb acties. Dit is een 'eigen' Mio programmaatje/setting die de iPaq niet heeft.

Weet iemand hoe ik dit wel zou kunnen instellen in/op de iPaq?
Is dit een registry setting? Is er een programaatje die hier voor kan zorgen?

PS heeft niets met OS te maken; ik heb WM5, WM6, WM2003(SE) ook geprobeerd, geen verschil.

[ Voor 5% gewijzigd door kaajee op 23-10-2008 22:53 ]

• kaajee
Niemand hier ervaring mee? Of weet van een proggie die dit kan verzorgen?

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
Alle PDA doen dit, een fix weet ik niet direct.

• kaajee
Nou ja niet alle dus, want mij andere pda, de Mio 168, heeft een proggie genaamd Mio Utility, waarbij je kunt instellen wat er moet gebeuren. Het laatste tabblad van de util; Wake Up, heeft settings voor 'waking up the system' : Applications buttons, Record button, SD/MMC card insertion/removal en USB Plug-In.

Kun je zo'n proggie niet op de 1 of andere manier uit de ROM van die MIO halen om hem vervolgens op een andere te kunnen plaatsen/proberen?