Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Leek mij toch ook niet zo'n onopvallende draad.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
tip voor Hlpdsk: trek je er IRL niets van aan, blaffende honden bijten niet. Flinke ban hier lijkt me echter wel op zijn plaats.
We spend our years as a tale that is told
Is al gebeurd, maar hij blijft terug komen, dat is het probleem nou juistOp vrijdag 23 februari 2001 01:29 schreef Dutchman! het volgende:
tip voor Hlpdsk: trek je er IRL niets van aan, blaffende honden bijten niet. Flinke ban hier lijkt me echter wel op zijn plaats.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Mag best tegen opgetreden worden. Berichtje naar provider. Of die er iets mee doen weet ik niet, maar de mogelijkheid is er, waarom zou je er geen gebruik van maken?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Wie weet is dat al wel gebeurt.
Vond het wel wat verdacht dat het zo lang duurde voordat er een adje iets deed, niet?
Vond het wel wat verdacht dat het zo lang duurde voordat er een adje iets deed, niet?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
User gebanned. Topic staat nu in private crewforum. We denken erover na wat we gaan doen...
Verwijderd
Geef um aan bij de politie. Zulke lui kunnen wel wat profesionel psychiatrische hulp gebruiken.
Zou jij met zo'n mening aub van die gore plaatjes achterwege willen laten?Op vrijdag 23 februari 2001 01:42 schreef Captain Pervert het volgende:
Mag best tegen opgetreden worden. Berichtje naar provider. Of die er iets mee doen weet ik niet, maar de mogelijkheid is er, waarom zou je er geen gebruik van maken?
* waxle heeft zich weer fantastisch vermaakt om de zoveelste die zichzelf in recordtijd tot de meest trieste persoon van het net bombardeert 
Ik bedoel, het is de snelst verwijderde topic met de meeste reacties in de kortst mogelijke tijd; dat moet je em nageven ( wat zegt dat over hem/ de topic?
)
ennuh, HLPSDK; no buttf***ing, ( wat een relavante therm, met de thread in mijn achterhoofd
)
Yo' doin' a real good job, ga zo door, we zijn blij met je
Ik bedoel, het is de snelst verwijderde topic met de meeste reacties in de kortst mogelijke tijd; dat moet je em nageven ( wat zegt dat over hem/ de topic?
ennuh, HLPSDK; no buttf***ing, ( wat een relavante therm, met de thread in mijn achterhoofd
Yo' doin' a real good job, ga zo door, we zijn blij met je
edit:
* waxle 's spelling modus gaat altijd op hiberbate na 0:00
* waxle 's spelling modus gaat altijd op hiberbate na 0:00
Oke, ik denk dat ik hiermee een heleboel mede-tweakers tegen de borst stuit, maar ik ben nou eenmaal zeer optimistisch.
Hij verdient wel een vermelding in het Guinnes book of records voor:
Snelst verwijderde topic en de meeste reacties in +/- 15-20 min.
O ja, meest trieste persoon ook nog.
Maar, Hlpdsk, je bent een klasse kerel en trek je in godsnaam niets van hem aan.
* xxfile denk dat ie dat ook niet doet, omdat ie wijselijk zijn mond houdt
Edit:
Damn, Waxle was me voor;)
Hij verdient wel een vermelding in het Guinnes book of records voor:
Snelst verwijderde topic en de meeste reacties in +/- 15-20 min.
O ja, meest trieste persoon ook nog.
Maar, Hlpdsk, je bent een klasse kerel en trek je in godsnaam niets van hem aan.
* xxfile denk dat ie dat ook niet doet, omdat ie wijselijk zijn mond houdt
Edit:
Damn, Waxle was me voor;)
Nieuw, nu met Twitter
Laat effe weten wat jullie doen Anton???
Ga nu :Z:Z:Z:Z:Z:Z
Ciao
Ga nu :Z:Z:Z:Z:Z:Z
Ciao
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
of zou hij dan toch...Op vrijdag 23 februari 2001 01:57 schreef xfile het volgende:
/me denk dat ie dat ook niet doet, omdat ie wijselijk zijn mond houdt
Gek, laat me niet zo schrikken. Kreeg bijna een hartverlamming toen ik dat las, maar gaat nu weer goed met me:)
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
En dan vragen mensen zich nog af waarom ik niet zeg wie ik ben .. zoiets kun je vroeg of laat verwachten namelijk.
Pagina: 1