Hallo allemaal.
Ik heb net bij de Blokker een goedkope schakelaar gehaald Het gaat om zoeentje;
Nou zat de schakelaar in een geplastificeerde verpakking; ik dacht dat er wel een handleiding bij zou zitten, maar NEE!
Er is gewoon geen info, behalve;
Selecttime
Schakelklok
programmateur. Met dagprogramma.

Hmm, ik heb de schakelaar nodig, want mijn zusjes mogen i.v.m. lawaai niet meer TV kijken na 11 uur s'avonds.
Ik heb bewust voor een mechanische gekozen, want een digitale schakelaar zuipt stroom; we verbruiken al genoeg stroom thuis dus.
Nu zie ik dat de buitenste zwarte "rand" met de nummers (10/24) beweegt op de uren. De binnenste "ring" is statisch; deze kan ik niet bewegen.
Mijn vraag is nu; hoe krijg ik het voor mekaar om de gekoppelde stekker iedere dag, voor altijd tussen 11 uur savonds en 9 uur smorgens kan uitschakelen?
Merci allemaal.
Ik heb net bij de Blokker een goedkope schakelaar gehaald Het gaat om zoeentje;
Nou zat de schakelaar in een geplastificeerde verpakking; ik dacht dat er wel een handleiding bij zou zitten, maar NEE!
Selecttime
Schakelklok
programmateur. Met dagprogramma.

Ik heb bewust voor een mechanische gekozen, want een digitale schakelaar zuipt stroom; we verbruiken al genoeg stroom thuis dus.

Nu zie ik dat de buitenste zwarte "rand" met de nummers (10/24) beweegt op de uren. De binnenste "ring" is statisch; deze kan ik niet bewegen.
Mijn vraag is nu; hoe krijg ik het voor mekaar om de gekoppelde stekker iedere dag, voor altijd tussen 11 uur savonds en 9 uur smorgens kan uitschakelen?
Merci allemaal.
[ Voor 4% gewijzigd door SalimRMAF op 23-10-2008 21:15 ]
Gulfstream G650