Toon posts:

[FarCry 2] Vast in level

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vast op het moment dat je bijkomt van je malaria aanval. Net nadat je uit het dorp bent ontsnapt helemaal in het begin.

Die vent staat tegen de deurpost aangeleund en ik kan niet meer verder. Support fora van Ubisoft liggen eruit of er word geen oplossing gegeven.

In het discussie topic van FarCry 2 zag ik dat het eerder vandaag al wel ter sprake is gekomen maar door een overijverige mod vrolijk verwijderd.

Iemand hier ook ervaring mee?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01

Koppensneller

winterrrrrr

Sta je in het slachthuis? Dan moet je volgens mij alle wapens pakken die op de tafel in het midden van de ruimte liggen (goed kijken, je moet ze allemaal hebben), en eventueel de andere man (dus niet die bij de deur) nog een keer aanspreken met E.

Verwijderd

Topicstarter
Mja, met vast bedoel ik dus dat ik niet meer kan bewegen.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01

Koppensneller

winterrrrrr

En als je gewoon een nieuwe story mode start, krijg je het dan weer?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op GoT verwachten we toch wel wat meer inzet, en zeker geen topicstart met daarin een ongenuanceerde flame. Er zijn zat mensen met dit probleem, een beetje zoeken en je vindt vanzelf de 'oplossing', voor zover die er is.

Verder zou het voortaan wel netjes zijn als je ook hier spoiler-tags gebruikt ;)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
*en weer open*

ciris zegt dat dit bij hem de oplossing was:
De oplossing was bij mij vrij simpel. In je in-game config, kies een ander karakter en vink mouse smoothing aan. Begin gewoon opnieuw aan de story en als het goed is kan je nu wel verder.
Geen idee of het bij de anderen ook helpt... Maar misschien is het een goede workaround :)
Pagina: 1