Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP]Knipperend beeldscherm*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ik heb al heel lang een knipperend beeldscherm op mijn laptop bij bepaalde activiteiten.
Het gebeurt bij filmpjes op internet ( bijvoorbeeld op dumpert.nl) Maar het gebeurt weer niet bij youtube filmpjes. Als ik op sites als telegraaf.nl naar beneden scroll gaat het beeld knipperen. Maar ook als ik een email typ in hotmail. Omdat er veel te vinden is ook knipperende schermen heb ik maar eens een filmpje gemaakt. want ik heb het idee dat de meeste topics het over een ander probleem hebben.

Ik heb al eens een nieuwere videokaart driver geinstalleerd maar het mocht niet baten. De link naar het filmpje is hier te vinden http://nl.youtube.com/watch?v=Z-b5EOKbBgI
Eerst kijk ik een dumpert filmpje, daarna typ ik een mail. en daarna scroll ik op telegraaf.nl. Het is natuurlijk wat minder goed te zien in het filmpje maar ik hoop dat jullie hierdoor een idee krijgen

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Het lijkt op verkeerde of verouderde video drivers. De videokaart werkt goed, want anders zou je heel scherm zien knipperen, maar dit is alleen op delen waar verandert, of je ziet strepen en blokjes.

En als videodriver niet goed accelerated is, ontstaat er vertragingen in het beeld. Denk aan safe mode windows, daar zie je vertraging in het opbouw windows als je wat sleept.

• oshin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Of misschien nieuwe flash player versie installeren? Sommige sites gebruiken misschien een nieuwere flash versie.

EDIT: Foutje dacht dat het alleen bij flash filmpjes voorkwam.

[ Voor 22% gewijzigd door oshin op 24-10-2008 00:24 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
oshin schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:17:
Of misschien nieuwe flash player versie installeren? Sommige sites gebruiken misschien een nieuwere flash versie.
Dan zou hij er geen last van hebben op niet-flash sites. Dat heeft ie dus wel.

Verwijderd

Topicstarter
Nijn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:22:
[...]

Dan zou hij er geen last van hebben op niet-flash sites. Dat heeft ie dus wel.
Ik gebruik nu tijdelijk de Safari browser van apple en dan heb ik nergens last van. Ik moest wel flash daarvoor installeren. Blijkbaar een andere versie van flash, maar het geknipper is nu over als ik safari gebruik. Met internet explorer knipperd het nog steeds