Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een wel heel specifieke msn crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijd lang heb ik een erg opmerkelijk probleem met m'n msn.

Als ik met één bepaald iemand praat dan crasht mijn msn 9 van de 10 keer. Dit is echt alleen met die bepaalde persoon en verder doet mijn msn het prima. Of hij tegen mij praat of ik tegen hem maakt geen verschil. Verder weet ik ook dat hij dat probleem niet met anderen heeft en ik heb ook het probleem niet met anderen.

MSN opnieuw installeren, hem verwijderen en weer toevoegen... allemaal meerdere keren geprobeerd, maar zonder succes.

Iemand ervaringen met een soortgelijk iets? Ideeën om dit probleem uit de wereld te helpen? Begint ondertussen toch wel flink irritant te worden, aangezien ik wel vaak tegen hem moet praten en omdat het misbruikt wordt 8)7

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Beschadigde chatlog?

[ Voor 45% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 23-10-2008 18:31 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Welke versie van MSN Messenger draai je precies of draai je de Windows Live Messenger? Om even te mierenneuken, MSN en MSN Messenger zit verschil in ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Meest recente versie van Live Messenger draai ik, met de meest recente versie van msgplus eroverheen. Zal eens proberen of logs verwijderen werkt.

Verwijderd

Toevallig je systeem overclocked?

Ik had dat ook namelijk, met een blijkbaar instabiele OC. MSN liep dan altijd vast en zorgde voor een chrash bij een bepaald persoon.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, alles schoon op dat gebied.

Heb de logs nu verwijderd en kan zonder problemen venster openen. Persoon is echter wel offline, zou niet weten of dat verschil maakt (nog nooit geprobeerd eigenlijk). Hopen dat dat het probleem is in elk geval, dan ben ik er vanaf ;)

Verder lukt het soms wel gewoon om een gesprek te openen en zolang dat venster openstaat gaat er ook nooit iets fout. Als ik hem echter sluit en heropen, crasht ie alsnog :\

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt weer te werken :) bedankt!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Opgelost door het legen van de logsfolder?
Pagina: 1