Om met meerdere mensen (op diverse locaties) samen te werken aan het maken van een magazine, ben ik op zoek naar een geschikt opensource document management systeem / workflowsysteem.
Volgens mij kan een Wiki hiervoor een uitstekende tool zijn.
Welke Wiki kies ik hiervoor?
Features die aanwezig moeten zijn:
- usermanagement (wiki moet niet publiek toegankelijk zijn)
- versiebeheer
- documenten uploaden
- 'boomstructuur' kunnen aanmaken in navigatie/menustructuur
- en eventueel status van een pagina aan kunnen geven: ter beoordeling, in behandeling, akkoord, op slot zetten, etc.
Welke Wiki (bij voorkeur opensource) kun je mij aanraden?
Aangezien ik niet echt technisch onderlegd ben moet het of heel eenvoudig te installeren zijn, en anders kom ik graag in contact met een goede partij die de installatie en configuratie verzorgt.
Wikis die me op het eerste gezicht geschikt lijken zijn: PmWiki, MediaWiki, DocuWiki, TWiki... maar er zijn zoveel dat ik graag suggesties hoor en een advies kan krijgen over de beste wiki in mijn geval...
Alvast bedankt!
Volgens mij kan een Wiki hiervoor een uitstekende tool zijn.
Welke Wiki kies ik hiervoor?
Features die aanwezig moeten zijn:
- usermanagement (wiki moet niet publiek toegankelijk zijn)
- versiebeheer
- documenten uploaden
- 'boomstructuur' kunnen aanmaken in navigatie/menustructuur
- en eventueel status van een pagina aan kunnen geven: ter beoordeling, in behandeling, akkoord, op slot zetten, etc.
Welke Wiki (bij voorkeur opensource) kun je mij aanraden?
Aangezien ik niet echt technisch onderlegd ben moet het of heel eenvoudig te installeren zijn, en anders kom ik graag in contact met een goede partij die de installatie en configuratie verzorgt.
Wikis die me op het eerste gezicht geschikt lijken zijn: PmWiki, MediaWiki, DocuWiki, TWiki... maar er zijn zoveel dat ik graag suggesties hoor en een advies kan krijgen over de beste wiki in mijn geval...
Alvast bedankt!