Toon posts:

Goeie deal?

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb 2 maanden geleden allemaal onderdelen besteld voor een mooi pctje, en nog niet alles is binnen. Gisteren hebben zij mij gebeld om te zeggen dat de processor, Intel Core2Duo e8400, een lange levertijd heeft en dat zij mij niet langer willen laten wachten. Dus hebben ze gezegd dat als ik gewild ben om 25 euro extra te betalen dan geven ze mij de Intel Quad Core Q9450 i.p.v. de e8400.

Ik heb toegestemd en vroeg mij nu af of dat wel zo slim was. Tevens vroeg ik mij af of die Quad Core wel compatibel is met mij moederbord, de GIGABYTE GA-EP45-DS3.

Looking forward to your replies ;)

Alvast bedankt,

Desmania

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-01 11:26
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
http://tweakers.net/price...yword=q9450&fuzzyterms=0&

Het ligt er ook aan wat je met je systeem gaat doen, met slechts de informatie die je geeft: ja, goeie deal.

En het is ook compatible.

[ Voor 10% gewijzigd door doeternietoe op 23-10-2008 17:20 ]

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
met een prijsverschil van 120 95 euro kan je desnoods die quadcore nog doorverkopen en dan alsnog een snelle dualcore halen, maak je er nog winst op of kan je een E8600 E8500 nemen :P

[ Voor 6% gewijzigd door mastercard op 23-10-2008 17:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Qua prijs is het inderdaad een goeie deal, maar ik bedoelde eigenlijk qua prestaties. Klokfrequentie van e8400 ligt hoger, dus dat sowieso, maar ook overall?

P.S.: Ik ben niet van plan te overclocken aangezien ik niet goed weet hoe dat moet.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:51:
Qua prijs is het inderdaad een goeie deal, maar ik bedoelde eigenlijk qua prestaties. Klokfrequentie van e8400 ligt hoger, dus dat sowieso, maar ook overall?

P.S.: Ik ben niet van plan te overclocken aangezien ik niet goed weet hoe dat moet.
heb je apps die quadcore gebruike zoals games render shit. dan zou ik gaan voor quadcore. quadcore is ook meer future proof in mijn ogen. heb er zelf 1 en heb niets te klagen :)

How are you doing?

Verwijderd

Als je wil voornamelijk gamen meot je het iig niet doen. Quadcore is door zijn lage snelheid een blok aan je been. Beter neem je dan een E8500 of E8600

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.