Toon posts:

(HI) HTC Diamond Abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de HTC Diamond te kopen (Pro is te dik naar mijn smaak).
Dit wil ik graag met een abonnement, omdat dat ding los mij te duur is :)
Vond hier trouwens wel al een topic over, maar was niet bepaald meer te volgen en waren er volgens mij ook andere prijzen :)

Nu kwam ik op Hi terecht voor het abonnement en dan zie je gelijk je maandelijkse kosten.
Dit zie ik bij een Hi €20 [2 jarig] abonnement:

Met:€20 2 jaar + € 20.00 p/mnd
Met:Eindeloos online + € 9.95 p/mnd
1000 extra sms-jes/mnd + € 9.95 p/mnd
Incl. online korting* - € 10.50 p/mnd
Totaal maandbedrag € 19.45 p/mnd

Kom ik dus uit op €19.45 per maand.
Ga ik echter naar de uitleg van de ster:
"*12 maanden korting bij een tweejarig abonnement "
Uitleg daarvan:
"Bij aanschaf van een 2-jarig Hi Abonnement:
- 12 maanden lang tot €8,05 korting op je bel&sms-bundel
- Hi Eindeloos Online-bundel 12 maanden voor €2,50 per maand (vanaf Hi €20)
- Geen aansluitkosten"

Betekend dit dus dan ik 12 maanden die korting van €10.50 krijg en deze daarna wegvalt zodat ik dan €28,95 per maand moet betalen?
€20 Hi

Bij het Hi €15 abonnement staat dit:
Met:€15 2 jaar + € 15.00 p/mnd
Met:Eindeloos online + € 9.95 p/mnd
1000 extra sms-jes/mnd + € 9.95 p/mnd
Incl. online korting* - € 7.45 p/mnd
Totaal maandbedrag € 17.50 p/mnd
Echter staat hier geen uitleg van de ster bij,, betekend dit dat de korting 2 jaar duurt?

Ik wil mijn abonnements kosten niet hoger dan €20 per maand, weet iemand een andere goede provider? :)

Mvg,
Davey

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 09:43
wanneer je op de site van HI kijkt naar de Touch Diamond staat hij er 2x. De eerste is standaard met internet erbij, de 2e is zonder eindeloos online. (Dat scheelt weer een tientje). Hier kan je dan je abbo pakken die je wilt :)

[ Voor 7% gewijzigd door hellboy123 op 23-10-2008 19:54 ]

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
kijk en vergelijk gewoon op gsmweb.nl of een van de vele vergelijk sites. Voor mijn htc diamond was vodafone toen het goedkoopst maar het hangt een beetje van de actie af. Over het algemeen gesproken zijn (generaliserend) vodafone en orange goedkoop en is HI vaak de duurste. Ik reken dan over de minimale contractduur de totale kosten in het jaar uit. Je moet er dan aan denken op tijd op te zeggen zodat je na de minimale looptijd een sim-only abbo kan nemen.

Verwijderd

Is Vodafone wellicht geen betere keus voor je?

Basis abonnement 17,50 (2 jaar) met iedere maand 20% korting ofwel daadwerkelijke kosten 14 euro de maand. De telefoon is dan wel niet gratis (70 euro), maar over twee jaar gezien bedragen je vaste kosten dan 400 euro. Voor dit geld heb je overigens geen extra's als internet op je telefoon etcetera.

Verwijderd

Je moet je eerst bedenken hoeveel je gaat bellen, hoeveel je gaat SMSsen en of je wilt internetten. Pas dan kun je bekijken wat voor jou het goedkoopst is. Ik neem aan dat maandbedrag niet het enige is dat telt? Je kunt wel een hele goedkope bundel pakken, maar als je vervolgens enorm veel gaat bellen krijg je alsnog een hele dikke factuur.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik geef een schop richting het Shopping Forum aangezien het bij ons niet echt hoort :)

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 20:13
Als je internet hebt, vergeet I-Wood dan niet.
Basis abonnement 17,50 (2 jaar) met iedere maand 20% korting ofwel daadwerkelijke kosten 14 euro de maand. De telefoon is dan wel niet gratis (70 euro), maar over twee jaar gezien bedragen je vaste kosten dan 400 euro. Voor dit geld heb je overigens geen extra's als internet op je telefoon etcetera.
Internet kost bij Vodafone bijv. €9.50/mnd (en misschien krijg je er wel extra korting voor), met behulp van I-Wood krijg je per kwartaal 15 euro terug (€5 per maand), de Diamond wordt officieel per 1 december ondersteund, dan kom je dus op 14 + 4.50 = €18.50 per maand!

Moet ik wel iets zeggen, je kan wel onder de €20 euro willen zitten, maar als je over je bundel heen gaat betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs! :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen! :D
Pagina: 1