Ik ben sinds kort in het bezit van far cry 2. Ik heb hem gisteren geinstalleerd. De game meldde dat mn display drivers te oud waren (175.xx). Hij werkte wel... dus ik update mn driver naar 178.24. Tegenwoordig werkt dat zonder reboot. Dus even later kan ik weer spelen. Alles gaat nog goed...
Nu start ik vanmorgen mn game op... runned hij in een window. Het window is niet te maximaliseren (alt enter gaat niet, op dat icoontje klikken ook niet want icoontje is disabled).
Heb even gegoogled, 3 topics gevonden maar allemaal dezelfde "oplossing". Bij je profile maximised 1 instellen. Enige wat dat overleverde was dat de balk om het spel alleen nog erboven is en daar alleen een kruisje is.
Verder speel ik het spel op 1440x900 oid ipv 1680 (anders is het te zwaar op very high) dus het speelt niet echt lekker zo...
Iemand een idee?
8800GTS
Windows vista x64 Ultimate SP1
178.24 x64 drivers.
Nu start ik vanmorgen mn game op... runned hij in een window. Het window is niet te maximaliseren (alt enter gaat niet, op dat icoontje klikken ook niet want icoontje is disabled).
Heb even gegoogled, 3 topics gevonden maar allemaal dezelfde "oplossing". Bij je profile maximised 1 instellen. Enige wat dat overleverde was dat de balk om het spel alleen nog erboven is en daar alleen een kruisje is.
Verder speel ik het spel op 1440x900 oid ipv 1680 (anders is het te zwaar op very high) dus het speelt niet echt lekker zo...
Iemand een idee?
8800GTS
Windows vista x64 Ultimate SP1
178.24 x64 drivers.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.