Far cry 2 ineens geen full screen meer

Pagina: 1
Acties:

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Ik ben sinds kort in het bezit van far cry 2. Ik heb hem gisteren geinstalleerd. De game meldde dat mn display drivers te oud waren (175.xx). Hij werkte wel... dus ik update mn driver naar 178.24. Tegenwoordig werkt dat zonder reboot. Dus even later kan ik weer spelen. Alles gaat nog goed...

Nu start ik vanmorgen mn game op... runned hij in een window. Het window is niet te maximaliseren (alt enter gaat niet, op dat icoontje klikken ook niet want icoontje is disabled).

Heb even gegoogled, 3 topics gevonden maar allemaal dezelfde "oplossing". Bij je profile maximised 1 instellen. Enige wat dat overleverde was dat de balk om het spel alleen nog erboven is en daar alleen een kruisje is.

Verder speel ik het spel op 1440x900 oid ipv 1680 (anders is het te zwaar op very high) dus het speelt niet echt lekker zo...

Iemand een idee?

8800GTS
Windows vista x64 Ultimate SP1
178.24 x64 drivers.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

Zelfde probleem hier. Ben het ook nog aan het uitzoeken.

edit;

En ik heb het net opgelost.
Open je save game in je documentenmap. Open het xml bestand met wordpad/notepad, daar kom je de opties fullscreen/widescreen en dergelijke tegen. Die stonden bij mij op 0, uit dus. Die heb ik op 1 gezet, gesaved en klaar. Game opstarten en ik had weer fullscreen.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 19:36 ]

• sdk1985
Ik was sceptisch omdat ik maximise daar al op 1 had gezet maar ik keek voor de zekerheid even op xp ernaar en inderdaad er staat ook fullscreen en widescreen:D. Beide op 1 gezet en nu werkt het.

Op vista was het format niet goed leesbaar dus las ik over die 2 opties heen. Wordpad van xp werkt schijnbaar beter:s.

Thanks iig!

Verwijderd

Dit had ik dus ook...

ALT+ENTER drukken en klaar, de game loopt in Fullscreen :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:50:
Dit had ik dus ook...

ALT+ENTER drukken en klaar, de game loopt in Fullscreen :)
Anders lees je even de topicstart door voordat je reageert... ;)

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:05:
[...]

Anders lees je even de topicstart door voordat je reageert... ;)
Ik las het, maar hij kan het toch nog eens proberen.
Bij mij lukte het ALT-ENTER eerst ook niet maar dat was omdat ik niet In-game zat omdat ik probeerde op dat vierkantje te drukken om te maximaliseren en dat werkte niet.
Toen ik eenmaal in-game ging lukte het wel om ALT-ENTER te gebruiken en te maximaliseren

• sdk1985
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:53:
[...]

Ik las het, maar hij kan het toch nog eens proberen.
Bij mij lukte het ALT-ENTER eerst ook niet maar dat was omdat ik niet In-game zat omdat ik probeerde op dat vierkantje te drukken om te maximaliseren en dat werkte niet.
Toen ik eenmaal in-game ging lukte het wel om ALT-ENTER te gebruiken en te maximaliseren
gast ik had alt enter al 100x geprobeerd... als het maximised icoontje gewoon disabled is dan gaat alt+enter ook niet werken (want dat is gewoon een shortcut). Ingame bij mij gaat ie gewoon door het menu bladeren;).

Verder werkt het nu... met dank aan de tip voor fullscreen=1:D.

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 24-10-2008 13:24 ]

Verwijderd

sdk1985 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:22:
[...]

gast ik had alt enter al 100x geprobeerd... als het maximised icoontje gewoon disabled is dan gaat alt+enter ook niet werken (want dat is gewoon een shortcut). Ingame bij mij gaat ie gewoon door het menu bladeren;).

Verder werkt het nu... met dank aan de tip voor fullscreen=1:D.
Bij mij was het maximised icoontje disabled maar ik kon wel alt-enter gebruiken..

Maar het is je gelukt in ieder geval ;)

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 22:33
Ik heb fullscreen/widescreen op 1 gezet, maar nog steeds vlieg ik zo af en toe het spel uit omdat het geen fullscreen is.

Moet ik force widescreen ook op 1 zetten, of is dat alleen van toepassing op een breedbeeld monitor?

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
bij mij kan ik ook enkel in een klein venster spelen

echt waardeloos dat je in options niet fullscreen kunt aanvinken , en in wordpad kan ik echt niks vinden tussen al die rare tekentjes

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik zie dat er meer mensen zijn die hier last van hebben .
Ik had het ook, heb het spel opnieuw geinstaleerd en daarna gewoon even gespeeld ,gesaved en settings veranderd en daar na geen problemen meer gehad.
Maar weet dus niet meer waar door de fout was gekomen ben dus erg benieuwd naar de oplosingen _/-\o_

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-12 10:49
Ik heb dit ook af en toe en ik merk dat het alleen voorkomt wanneer ik in windows nog op dingen klik na het starten van het spel. Als ik nergens meer op klik totdat het spel Full screen is dan is er geen probleem

Computer says no

Pagina: 1