Toon posts:

Monitor met pip tv/pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er een monitor bestaat waarop ik met de pc kan werken en dat er klein in een hoek een tv-signaal wordt weergegeven?

Tv-signaal dan wel via (de ingebouwde tuner) kabel, zodat het geen snelheid kost..

Ik kom wel veel monitoren tegen met ingebouwde tuner...maar ik kom deze pip (picture in picture) mogelijkheid nergens tegen..en als ik zoek op pip wordt veelal tvsignaal in tvsignaal bedoeld....en waar je dus 2 tuners voor nodig heb...wat voor hetgeen wat ik wil niet nodig is...

grt, marcel

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:46
Kan zeker, ik heb het ook.. Samsung 940MW, welliswaar een "maar" een 19inch breedbeeld.. Maar het bestaat dus wel degelijk.

http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=6&y=7

[ Voor 51% gewijzigd door rscheper op 23-10-2008 12:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Welk type is het dan precies???

tv...via tv signaal??

kan het bv ook met de syncmaster T 220HD??

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mijn Medion LCD tv doet dit ook. Ik denk dat elke TV met pip functie dit kan.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Maar de meeste (bijna alle) monitoren hebben geen pip functie, omdat je daar 2 ingebouwde tuners voor moet hebben....

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie het type nr voor me..zodat ik die specs kan nakijken met degene die ik wil kopen...syncmaster t220HD??

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan me sterk vergisen, maar als jij een TV-kaart in je PC hebt hangen die het TV-gedeelte voor zijn rekening neemt ben je er toch ook? De meesten hebben namelijk wel de mogelijkheid om het tv-beeld te verkleinen, kun je elk hoekje kiezen wat je wilt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik werk echter met 2 verschillende laptops aangesloten op een monitor.....

het had wel een optie geweest hoewel ik wel denk dat het ietsiepietsie qua geheugen of snelheid pakt...
Pagina: 1