Toon posts:

Server tricken

Pagina: 1
Acties:
  • 716 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Kan iemand mij vertellen heo ik een server in amerika(in dit geval van een website). kan laten denken dat ik uit amerika kom. want dan komt er bepaalde content vrij..

alvast bedankt

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-01 22:00
Waar je naar op zoek bent is een Proxy server. Is overigens wel afhankelijk van het soort content waar je naar op zoek bent. Streaming media werkt, afhankelijk van de server, niet echt goed.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Topicstarter
uha... de content is streaming media. maar daarvoor checkt de server van de website of ik in amrika zit.. aangezien ik dat niet zit en ik dus daardoor de streaming media niet kan bekijken is dit echt heel irritant..

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:08

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:55:
aangezien ik dat niet zit en ik dus daardoor de streaming media niet kan bekijken is dit echt heel irritant..
Dat is niet irritant, maar de bedoeling van die website ;)

't Is vragen naar omzeilen van een beveiliging, waar we hier op GoT niet aan mee gaan helpen. :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:51:
Goedendag allemaal,

Kan iemand mij vertellen heo ik een server in amerika(in dit geval van een website). kan laten denken dat ik uit amerika kom. want dan komt er bepaalde content vrij..

alvast bedankt
En wat is hier professioneel aan :?

UTFS <-- :+

Verwijderd

Topicstarter
he das nou jammer ... :(... maar kan iemand me dan ergens naar door verwijzen waar ze me wel kunnen helpen..?;)

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

LuckyY deed dat net. ;)
En helpen met de oplossing opzoeken is nog steeds helpen, en dat zal denk ik niet gebeuren.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Zoals Johny58 zegt: Proxy.

Of anders kun je ook je content headers proberen veranderen via een of ander Firefox plugin of zo (hangt ervan af hoe ze checken dat je al dan niet van Amerika komt).

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:54

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:51:
Goedendag allemaal,

alvast bedankt
Amerikaanse proxy.. Suc6 verder.. :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.