Toon posts:

[Exchange 2003] Oude mail wordt verzonden na exchange update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds de laatste update van Microsoft Exchange ( Security Update for Exchange Server 2003 Service Pack 2 (KB950159) - Non-cluster ) heb ik bij diverse klanten hetzelfde probleem.

Na het installeren van de updates en het opnieuw opstarten van de client pc's krijgen alle gebruikers in hun postvak 'onbezorgbaar' meldingen van mailtjes die nooit aangekomen zijn. Het zijn meestal mailtjes van 3 maanden tot 1 jaar oud. Nu is het grootste probleem dat er sinds deze update ook oude mailtjes die blijkbaar ergens in exchange zijn blijven hangen, alsnog naar mensen toegestuurd worden. Zo heb ik nu een klant die een bestelling geleverd heeft gekregen terwijl die bestelling dateert van Mei 2008. Dit mag natuurlijk niet gebeuren.

Zijn er meerdere mensen met problemen sinds de laatste exchange update van microsoft? Of heeft iemand elders ook dit probleem gehoord?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Blijkbaar niet, bovendien wordt het niet gewaardeerd je topic binnen 24 uur omhoog te kicken: Het algemeen beleid

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Misschien meer info over de omgevingen? Bij al die klanten bepaalde anders dan normale instellingen?
Misschien iets met een queue die nu leegloopt of zo omdat na die update er wat Exchange services zijn herstart?
Vaag probleem :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein