8 GB Kopieren naar Freecom XXS 300GB

Pagina: 1
Acties:

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-02 13:38
dag allemaal,

ik heb sinds kort een externe hdd van freecom, wanneer ik een bestand van 8gb wil kopieren naar mijn schijfie krijg ik een foutmelding.

"Bestand flt-cnc3.iso is te groot voor het doelbesturingsysteem.

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

formaat van me externe is FAT32

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05-2025
omzetten naar NTFS met convert

Een FAT16- of FAT32-volume converteren naar NTFS
Opmerking Hoewel de kans op gegevensverlies of beschadiging van gegevens tijdens de conversie minimaal is, wordt u aangeraden eerst een reservekopie van uw gegevens op het desbetreffende volume te maken.

Ga als volgt te werk om een bestaand FAT-volume of FAT32-volume naar NTFS te converteren:

1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt.

2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren:
convert stationsletter: /fs:ntfs
Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS:
convert e: /fs:ntfs

Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt dat u wilt converteren, wordt u gevraagd de taak te plannen wanneer u de computer opnieuw opstart, omdat de conversie niet kan worden voltooid terwijl het besturingssysteem actief is. Klik op Ja wanneer daarom wordt gevraagd.

3. Als het volgende bericht bij de opdrachtprompt wordt weergegeven, typt u de volumenaam van het desbetreffende station en drukt u op ENTER:
Het type bestandssysteem is FAT.
Geef de huidige volumenaam op voor station stationsletter.

4. Als de conversie naar NTFS is voltooid, wordt het volgende foutbericht weergegeven bij de opdrachtprompt:
Conversie voltooid

5. Sluit de opdrachtprompt af.

zie google:
http://www.google.nl/sear...l=nl&q=convert+ntfs&meta=

[ Voor 141% gewijzigd door TimothyW op 22-10-2008 23:13 . Reden: linkje erbij en uitleg van microsoft site ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met een beetje zoekwerk had je toch echt wel kunnen vinden dat FAT32 max 4 Gb aankan per bestand. Oftewel: NTFS gebruiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Cr1mp
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
convert naar ntfs.

fat32 kan maar 4 gb grote files aan.

• Khallouki
  • Laatst online: 16-02 13:38
ik dank u allen!!!

@gambieter, ik heb daar geen verstand van =)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Een googletje naar Bestand is te groot voor het doelbesturingsysteem levert anders twee erg nuttige resultaten.

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05-2025
Pagina: 1