Goedenavond allemaal,,
Ik zit met een probleem, en ik kom er geloof ik niet helemaal uit.. Als volgt:
Vroeger pc zelf in elkaar gezet,, ruim anderhalf jaar goed gewerkt,, temp. is altijd al hoog geweest, tegen 70 graden, maargoed.. alles draaide, dus ik klaagde niet..
Sinds kort is er van alles kapot gegaan, en zodoende heb ik dus waterkoeling aangeschaft.. Na deze aangesloten te hebben, en o.a. ook een nieuwe hdd. erin gestopt te hebben, loopt volgens de monitor in de bios de temp. van de CPU op tot 85graden en nog wel hoger.. Lijkt me niet echt normaal..
Ik koelpasta al meerdere keren verwisseld, 1st te dun, toen te dik, maar nu eindelijk goed.. Alleen blijf nog steeds het probleem houden..
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, en zo ja, hoe ik dit kan verhelpen??
M'n computer:
- Asus P5gd2 Deluxe
- Intel Pentium 4, 775
- 2x corsair 1024mb
- 1 dvd player
- 1 dvd rewriter
- 1 sata 150gb
- 1 sata 200gb
- floppy drive
- Creative geluidskaart
- Nvidia Grafische kaart
- Zalman voeding ZM400b
- waterkoeling TT Bigwater 760
iemand suggesties??
Ik zit met een probleem, en ik kom er geloof ik niet helemaal uit.. Als volgt:
Vroeger pc zelf in elkaar gezet,, ruim anderhalf jaar goed gewerkt,, temp. is altijd al hoog geweest, tegen 70 graden, maargoed.. alles draaide, dus ik klaagde niet..
Sinds kort is er van alles kapot gegaan, en zodoende heb ik dus waterkoeling aangeschaft.. Na deze aangesloten te hebben, en o.a. ook een nieuwe hdd. erin gestopt te hebben, loopt volgens de monitor in de bios de temp. van de CPU op tot 85graden en nog wel hoger.. Lijkt me niet echt normaal..
Ik koelpasta al meerdere keren verwisseld, 1st te dun, toen te dik, maar nu eindelijk goed.. Alleen blijf nog steeds het probleem houden..
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, en zo ja, hoe ik dit kan verhelpen??
M'n computer:
- Asus P5gd2 Deluxe
- Intel Pentium 4, 775
- 2x corsair 1024mb
- 1 dvd player
- 1 dvd rewriter
- 1 sata 150gb
- 1 sata 200gb
- floppy drive
- Creative geluidskaart
- Nvidia Grafische kaart
- Zalman voeding ZM400b