Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen updates voor virusscanners mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb op mijn MSI Wind U100 F-secure succesvol geïnstalleerd. Maar, de automatische updates worden niet gedownload. Ik krijg de melding dat ik de server niet kan gebruiken omdat ik geen verbinding met de server kan maken en dat ik moet kijken of mijn internetverbinding werkt. Echter, kan ik gewoon surfen en zowat alles doen op internet behalve mijn nieuwste virusdefinities downloaden.
Eerst dacht ik dat het aan F-Secure lag, dus heb ik AVG geinstalleerd en deze geeft de zelfde melding. ;(

Ik ben een leek op dit gebied, dus wie o wie kan mij helpen:?:

Groeten,
Geert

Verwijderd

Gebruik je een firewall?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik had alles uitgezet omdat wel wist dat dit een oorzaak zou kunnen zijn.
Mijn MSI Wind U-100 draait met XP sp3 ik heb al een Patch gedownload en uitgevoerd maar ook die werkt niet. Zou het kunnen dat het aan Windows internet security ligt?

Greetzz,
Geert

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zit je wellicht achter een bedrijfs firewall of proxy?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => BV.

Kijk even naar je hostfile. En of je kunt pingen naar de juiste sites (let op of het de juiste IP-adressen zijn).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)