Hallo,
Ik heb een Macbook Pro 2,16 GHz uit Augustus 2006.
En sinds een dag of 2 doet het scherm opeens raar. Af en toe als ik gewoon aan het werk ben dan wordt mijn scherm opeens zoals de afbeelding hieronder,

klik voor vergroting.
Dit is op zowel mijn MBP als op het externe scherm wat met DVI is aangesloten. Ik kan het weghalen door met een venster te schuiven over de plekken die raar van kleur zijn. Bijvoorbeeld rondje draaien met Firefox.
Opstelling,
MBP op een Griffin Elevator
Samsung Syncmaster 22" aangesloten met DVI
Apple alu keyboard
Logitech MX518
en een Lacie D2 externe schijf op Firewire 800.
Normale temp (alleen firefox en Mail open):

Okay, is mijn videokaart langzaam aan het doodgaan? Iemand enig idee? Of een goede term waar ik dit op kan googlen want ik zou het echt niet weten.
Ik heb een Macbook Pro 2,16 GHz uit Augustus 2006.
En sinds een dag of 2 doet het scherm opeens raar. Af en toe als ik gewoon aan het werk ben dan wordt mijn scherm opeens zoals de afbeelding hieronder,

klik voor vergroting.
Dit is op zowel mijn MBP als op het externe scherm wat met DVI is aangesloten. Ik kan het weghalen door met een venster te schuiven over de plekken die raar van kleur zijn. Bijvoorbeeld rondje draaien met Firefox.
Opstelling,
MBP op een Griffin Elevator
Samsung Syncmaster 22" aangesloten met DVI
Apple alu keyboard
Logitech MX518
en een Lacie D2 externe schijf op Firewire 800.
Normale temp (alleen firefox en Mail open):

Okay, is mijn videokaart langzaam aan het doodgaan? Iemand enig idee? Of een goede term waar ik dit op kan googlen want ik zou het echt niet weten.