Toon posts:

Wat betekent dit nou weer?????

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net een spel (rayman2 ) voor mezelf gekopieerd met nero en ik was klaar en wil gaan installeren dus klik op setup.exe en toen kreeg ik de volgende melding.

Setup.exe is geen geldige win 32 toepassing?

Wat houdt dit in en hoe zorg ik ervoor dat ik het spel wel kan gaan spelen??

Verwijderd

Of je cd leest niet goed of het cd-tje is niet goed.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Het gewoon kopen..

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
heb het ook wel eens gehad met een CD'tje met Civ2 erop, bij mij deed ie het gewoon, maar bij kameraad waar ie voor was dus niet en kreeg die foutmelding, hij heeft toen Win ff opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het gewoon goed, dus miisschien dat het bij jou ook helpt

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk dat je hem gewoon niet goed hebt gekopieert.. even een bitje verkeerd en hij doet het niet meer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan er nou fout zijn gegaan ik heb gedaan dat die hem moest kopieren van me cd-rom en op het einde schreef die dat het succesvol was gekopieerd.

Verwijderd

Dat heet copieerbeveiliging. Probeer in nero bij de copieer functie de functie : continue after burn aan te zetten...de fouten die op de originele staan (opzettelijk ingebakken) mee te copieeren.
suc6

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
Dat heet copieerbeveiliging.
ik heb al enkele beveiligde cd's gebackuped gehad, maar zo'n fout melding heb ik nog nooit gehad. Als je het zeker wilt weten, moet je ff CloneCD erover heen jagen (net nieuwe update, zie tweakers.net software updates)
Ik tip hier op een fout gekopieerde cd of een virus.
Ik had namelijk wel eens het Win.CIH virus (of zoiets, ookwel Tsjernobiel-Virus genoemd) en toen had ik ook vaker van zulke fouten, SFXzip files gaven deze fout als ik mij goed herinner. En bv. NFS3 werkte TOT de race, maar in een race zelf kon je niet komen omdat er dan al bsod's waren!

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik bij nero dat continue after burn aan zetten?

Waar staat het???
Pagina: 1