Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.
Screenshot is van CoD4, in 3dmark 2006 kreeg ik het ook. Reso is gewoon default van TFT monitor 1280x1024.
CPU: Q9300
Mem: 4GB DDR2-800 Kingston (gecertificeerd voor type mobo)
Graka: ATI Sapphire HD3870X2
Temps zijn 38c idle en top 60c full load.
Crossfire kan afaik niet uit in deze kaart, momenteel draai ik XP64, in Vista64 kreeg ik het ook ineens. sys heeft maanden probleemloos gewerkt en ik had geen update uitgevoerd toen probleem zich voor het eerst voordeed.
Meerdere Catalyst versies geprobeerd, zo ongeweer alle vanaf 8.2
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Hope not, ik heb geen reserve kaart liggen......
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Afgekoppeld en zover ik het kan zien is probleem nu weg. 550W voeding moet toch voldoende zijn?
[ Voor 75% gewijzigd door Francis op 22-10-2008 20:55 ]
Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.
Vind het maar vreemd, kan ook niet echt testen of beide cores werken.
Als je je taskmanager van windows openzet kun je beide cores zien. Als je dan ff cod speelt en weer afsluit zie je vanzelf in de grafiekjes welke cores gebruikt zijn. Wel taakbeheer open laten staan natuurlijk.Francis schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:09:
1 schijf en 4 fans. Ik merk wel dat beide cores warm worden en trek ook gem. 75fps in CoD4 met alles op max. Echter kom ik niet boven de 11k in 3dmark 06 terwijl ik eerst 15k haalde.
Vind het maar vreemd, kan ook niet echt testen of beide cores werken.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Het gaat hier om beide cores van grafische kaart, die worden niet weergegeven in je taskmanager.Jogai schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:10:
[...]
Als je je taskmanager van windows openzet kun je beide cores zien. Als je dan ff cod speelt en weer afsluit zie je vanzelf in de grafiekjes welke cores gebruikt zijn. Wel taakbeheer open laten staan natuurlijk.