Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:30
Viavia kwam ik op de volgende site:
http://boxee.tv/

bij de about staat het volgende:
boxee had developed the first “social” media center. it plays media from your computer and other devices in your home network, as well as connect you to various Internet sources that allow you to stream or download movies, tv shows, music and photos.

boxee is based on the xbmc open-source project. we have been working with team-xbmc since early 2007.

we are in the process of alpha testing boxee, so this is why you need to get an invite to participate.. sorry. the alpha is for Mac OS X 10.5 and Ubuntu, and we hope to release a Windows version later this year.
ik heb me dus aangemeld voor de alpha test, maar nog geen antwoord ontvangen...
zijn er tweakers die wel al een alpha release hebben en ervaringen willen delen?

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-09 09:34
ja en het is erg leuk, pm voor een invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorius737
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09 10:48
Het is een zeer interessant project vooral het streamen van youtube en (toekomst?) mtvmusic.com heb ik interesse in.

draait het al op linux eigenlijk?

Edit : ik wil eigenlijk ook wel een invite ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Victorius737 op 06-11-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

nolihc schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:47:
ja en het is erg leuk, pm voor een invite!
Moet je je PM (die hier DM heet) wel even aanzetten.
Iig wil ik er wel een, maar je mag ook gewoon emailen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mochten er nog mensen zijn die een invite over hebben, dan ontvang ik er ook graag 1.
Ben benieuwd hoe boxee werkt in combinatie met de apple tv.

/Edit: Weet niet of Boxee het zelf gedaan heeft, maar ben nu toegelaten. Maar eens gaan proberen ;).

[ Voor 24% gewijzigd door Rox_NL op 11-11-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 15:05

Blonde Tux

<advertisement>

Ach laten we het maar es probere

Mail of DM Me

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-08 23:59
Ben uitgenodigd, had stiekem gehoopt dat je de source gewoon zou kunnen compilen op Gentoo maar helaas, het is echt alleen voor Ubuntu. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Dit topic krijgt meer bestaanszin als het ook inhoudelijk wat meer over Boxee gaat en niet alleen over de invites. Op dit moment neigt dit naar een slotje.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01

Cyphax

Moderator LNX
Ik ben wel benieuwd naar dat streamen vanaf internetlokaties. MythTV heeft ook zoiets, die kan heel mooi trailers van Apple streamen. Uitzendinggemist staat er ook tussen, alleen die werkt daarin niet. Nou zou je het in MythTV moeten kunnen configureren, ik weet niet of dat hier ook geldt.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
heb mijn invite vorige week gekregen, gelijk gedownload natuurlijk.... installatie ging lekker vlot
opstarten ook.. verder heb ik er nog niet echt naar gekeken, weinig tijd ook gehad...

was alleen vergeten dat mijn mythtv box geen opengl ondersteund (heb een pvr-350 via tv out) ..
dus geen boxeee als aanvulling op mythtv voor mij (voorlopig)..

verder zag het er wel aardig uit, streamen ging , niet synchroon, maar dat kan ook aan de stream gelegen hebben..

cd /pub && more beer

Verwijderd

Heb net een invite gekregen en heb het al even uitgetest. Het werkt echt super, beter dan plex en xbmc. Vooral de interface is veel duidelijker.

En gelukkig komt over een paar weken de beta versie al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

heeft iemand de windows versie kunnen proberen??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:58
Ziet er interessant uit. Doe mij een linux invite. Als iemand er nog 1 heeft. :-)

//edit
Ik kon zo registreren en downloaden. Geen invite nodig. Ben benieuwd.

[ Voor 33% gewijzigd door WernerL op 19-01-2009 22:51 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
ny-hardcore schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:36:
was alleen vergeten dat mijn mythtv box geen opengl ondersteund (heb een pvr-350 via tv out) ..
dus geen boxeee als aanvulling op mythtv voor mij (voorlopig)..

verder zag het er wel aardig uit, streamen ging , niet synchroon, maar dat kan ook aan de stream gelegen hebben..
heb inmiddels een nvidia kaartje in mijn myth frontend gezet,

hieronder mijn bevindigen van een paar avondjes proberen;

+ Online streams : Lekker youtube kijken op mijn tv, Comedy Central, of dumpert.nl om maar wat voorbeelden te geven...

+ De interface is best duidelijk en zelfs goed te lezen op 1024x768 op een SDTV (CRT).

+ De music player is grappig omdat hij songteksten e.d. kan ophalen via internet

+ De videoplayer is de max; hij haalt automagisch ondetitels op van opensubitles als je dit wilt.. erg handig...

+ Automatische indexering van je media, mp3 en videos worden herkend en cover art word automatisch opgehaald.

+ Mijn vriendin snapt hoe het werkt ;)

- Crashed toch nog wel eens, of blijft zomaar 'hangen' (maarja, is ook nog maar jong programma)

- Music player kan alleen hele albums afspelen? geen playlists maken?

- Last.FM streams doen erg raar soms

- Geen mythtv:// ondersteuning buiten de UPNP (geen live tv en tvgids e.d.)

Ik start nu boxee op vanuit mythtv, en zou graag mythtv vanuit boxee draaien... :D

nb. ik moet toegeven dat ik nooit XBMC heb gebruikt dus ik weet niet in hoeverre de hierboven beschreven dingen ook in XBMC zitten (aangezien boxeen op xbmc is gebaseerd).

[ Voor 1% gewijzigd door ny-hardcore op 20-01-2009 19:15 . Reden: vriendin info ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

ik heb gister de windows versie kunnen proberen en ik was erg te spreken.... handige interface, vele populaire internet kanalen zitten ingebakken en vooral de friends functie kan op den duur erg tof worden: je kunt zien wat andere vrienden hebben gezien, maar ook bekijken wat de aanbevelen of wat jij ze aanbeveelt.

Off topic: moet dit niet in Client Software????

[ Voor 7% gewijzigd door RamO op 20-01-2009 20:02 ]

Floccinoccinihilipilification

Pagina: 1