Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Excel 2007] Columntitels gebruiken*

Pagina: 1
Acties:

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Sorry voor de onduidelijke titel, maar ik heb zelf geen idee hoe dit gebied van Excel heet.

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/4523/excelku3.png

Ik probeer dus een naam in te voeren in plaats van een letter, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan doen of hoe deze cel (?) heet. Zonder de naam van dit element te weten, valt er ook vrij weinig te zoeken. Ik weet in ieder geval zeker dat het geen range en/of cel is. :+

Iemand een idee om mijn idee te realiseren? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:12
Een kolomnaam kan je niet veranderen (althans: Je kan ze 1,2,3 etc. laten doornummeren met de R1C1 stijl).
Wat misschien een interessante optie is, is je kolomnamen in rij 1 te zetten en de kolomnummering te verbergen. (werkbladopties)

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Hey, dit werkt perfect! :)

Mijn dank is zeer groot. 8)

Goedkoop bellen via VoIP

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In combinatie met freezing panes, kan je vervolgens al je kolommen gewoon zichtbaar houden :)

edit:
Sorry, ik zie dat je 2007 gebruikt. Dan is dat niet meer nodig mits je een table layout toepast :)

[ Voor 37% gewijzigd door BtM909 op 22-10-2008 17:29 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:25:
In combinatie met freezing panes, kan je vervolgens al je kolommen gewoon zichtbaar houden :)

edit:
Sorry, ik zie dat je 2007 gebruikt. Dan is dat niet meer nodig mits je een table layout toepast :)
Het is inderdaad gelukt met freezing panes. :) Ik heb een beetje lopen zoeken onder de term 'column' en was toen op dat inderdaad gekomen. :)

Stom dat ik niet in het begin aan de term kolom heb gedacht. Maar och, het werkt nu naar behoren. :Y)

Nogmaals bedankt. :)

Goedkoop bellen via VoIP