Toon posts:

Waar in mijn mac staat deze software?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de demo van illustrator cs3 geprobeerd op mijn mac en toen de proefperiode over was heb ik de cs3 illustrator map uit programma's verwijderd. Nu heb ik illustrator cs3 gekocht en nu ik zegt de computer tijdens het installeren dat illustrator cs3 al geinstalleerd is. Maar als ik zoek naar illustrator cs3 vindt ik niks.

Iemand enig idee waar dit aan ligt? En ja ik heb al gegoogled.

• Buzzin Hornet
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zit er niet een uninstaller in de DMG van de demo versie?

I intend to live forever - so far, so good.

Verwijderd

Topicstarter
Buzzin Hornet schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:52:
Zit er niet een uninstaller in de DMG van de demo versie?
Werkt mappen verwijderen uit programma's niet het zelfde als dat software schermpje bij windows? Ik heb die dmg van de demo versie ook al weggegooid namelijk. Anders moet ik die maar opnieuw downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er staat trouwens geen demo versie van cs3 meer op de adobe website alleen cs4. Iemand een uninstall dmg voor cs3?

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 20:48
Macintosh HD/Applications/Utilities/Adobe Installers.

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
Je kan ook het "Adobe cs3 uninstaller script" uitvoeren. Speciaal geschreven omdat veel mensen dit probleem indertijd hadden.

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Waarom hebben - bijna?- alle programma's van Adobe een unistaller ? :?
Dat is zo Windows ( no offence)

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
filenox schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:24:
Waarom hebben - bijna?- alle programma's van Adobe een unistaller ? :?
Dat is zo Windows ( no offence)
Om dezelfde reden dat het in Windows nodig is: sommige apps installeren bestanden buiten hun hun /Applications/ folder. Bv eigen kernel extensions, of configuratie bestanden in /Library/.

Verwijderd

Hm ik dacht dat Adobe bij het installeren op zoek gaat naar oudere installaties en dan de optie geeft deze te verwijderen? Misschien AppZapper eens proberen? Wanneer je die gebruikt bij het verwijderen van applicaties zoekt hij automatisch naar bestanden elders op je HD die bij de App horen.
Pagina: 1