Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zjatkop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Hey!

Kheb sinds 2 jaar een k750i van Sony Ericsson. Nu is er gisteren een probleem opgedoken. Tijdens het overzetten van nieuwe muziek naar mn SD-kaartje van 512mb is hij ongeveer halverwege vastgelopen. Mn GSM reageerde helemaal niet meer en gaf alleen maar afwisselend een wit en zwart scherm. Zelfs uitzetten gaat niet meer.

Kga straks nog naar de Phone House ofzo om daar eens te horen wat het kan zijn, maar ik kan misschien hier al ondertussen tips of hulp krijgen over hoe ik dit probleem kan oplossen. Heb echt geen zin in hoge kosten :/

Alvast bedankt, greetz =)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

En de accu eruit trekken en weer erin stoppen al geprobeerd?

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Je kunt je telefoon uitzetten door de accu eruit te halen. Heb je ook al geprobeerd om de telefoon op te starten zonder het SD kaartje? Dus: accu eruit, SD kaart eruit en dan weer opstarten. Misschien dat je kaartje stuk is en dat daarom je telefoon vast blijft zitten.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-11 23:56

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Mijn k750i crashed ook met enige regelmaat, vooral bij opstarten. Even accu eruit/erin en opnieuw proberen werkt dan inderdaad prima.

This footer is intentionally left blank

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Al een firmware update gedaan voor de crash?

Trouwens in de K750I zit geen SD kaartje maar een Memorystick Pro Duo.
Als je er een sd in drukt kan ik me voorstellen dat je problemen krijgt. :)

• zjatkop
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Stoffel: ja, als ik hem dan weer aanzet, begint hij weer te flikkeren
Gertjan: zonder geheugenkaartje doet hij precies hetzelfde (thuis mss eens proberen met oorspronkelijk kaartje?)
Thombias: geen update gedaan voor de crash & idd, een pro duo :p
Pagina: 1