Hi, ik heb al maanden een fout in mijn systeemlogboek staan die ik er nooit uitkrijg. Toen vandaag heb ik er mij even in verdiept en op google gezocht. Toen las ik dat npkcrypt service van een game komt, gunbound en maplestory. Ik heb nog nooit gunbound op mijn computer gehad, wel maplestory, dus die npkcrypt service fout is denk ik nog afkomstig van maplestory. Ik vroeg mij af hoe ik dat nu kan verwijderen.. is het eignelijk nog wel te verwijderen?
Opnieuw installeren en verwijderen is denk ik geen oplossing, weet ik had youruninstaller gebruikt om maplestory te verwijderen. Ik zal het ergens handmatig moeten verwijderen? Probleem ik dat ik niet weet hoe en waar. Iemand een idee?
Bijna vergeten de error hier neer te zetten:
Opnieuw installeren en verwijderen is denk ik geen oplossing, weet ik had youruninstaller gebruikt om maplestory te verwijderen. Ik zal het ergens handmatig moeten verwijderen? Probleem ik dat ik niet weet hoe en waar. Iemand een idee?
Bijna vergeten de error hier neer te zetten:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Service Control Manager
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 7000
Datum: 22/10/2008
Tijd: 13:22:44
Gebruiker: n.v.t.
Computer: Kris
Beschrijving:
De npkcrypt-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 13:43 ]