Toon posts:

Wat kan ik hiervoor vragen? jullie mening a.u.b

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin gaat een nieuwe comp kopen en wil haar oude verkopen, er is al een gegadigde. Maar wat kunnen we hiervoor vragen, zelf dacht ik fl 400,-.

IBM APTIVA
Pentium 133 Mhz
46 MB RAM (pc66??)
2,1 GB HD
Geluidskaart (noname)
Muis (+mat :) )
Boxen
15 inch monitor

Alvast bedankt mensen,

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:32
WAH FL 400,- je mag blij zijn als je er 200 voor krijgt!
Maar ach, er lopen genoeg gekken rond :D

5564

Verwijderd

Topicstarter
De prijzen op ibazar liggen tussen de 350 en 500 gulden!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19
iets hier tussenin ja.
dat geheugen is wel lekker. Verder niet zo heel bijzonder. Zeker zonder monitor.

Ik denk zelf 250 piek.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
OOPS VERGETEN

MET IBM monitor (15 inch)!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 23:57 schreef MrK het volgende:
Mijn vriendin gaat een nieuwe comp kopen en wil haar oude verkopen, er is al een gegadigde. Maar wat kunnen we hiervoor vragen, zelf dacht ik fl 400,-.

IBM APTIVA
Pentium 133 Mhz
46 MB RAM (pc66??)
2,1 GB HD
Geluidskaart (noname)
Boxen
{edit}
EN MONITOR 15 inch
{/edit}

Alvast bedankt mensen,

Verwijderd

Topicstarter
Op IBAZar vraagt iemand voor een APTIVA 120 MHZ ----> 800 piek, dat van mij is toch niet zo onredelijk?

www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?Codeobjet%3dKH017982LB739802

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

200 gulden.

Die gats op Ibazar is gewoon vet onredelijk, en de mensen zijn dom.

Ik zou je er niet meer dan 200 gulden voor geven, omdat ik weet wat het voorsteld, maar probeer het op Ibazar, genoeg mensnen die genaait willen worden :+:+:+:+:+:+

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 23 februari 2001 00:21 schreef MrK het volgende:
Op IBAZar vraagt iemand voor een APTIVA 120 MHZ ----> 800 piek, dat van mij is toch niet zo onredelijk?

www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?Codeobjet%3dKH017982LB739802
misschien laat 'ie ze betalen voor de windows 95 licentie :D:D:D:D:D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die IBM monitoren zijn erg goed. Ik heb hier en daar nog stukken van een vergelijkbare Aptiva 2168 (P100) liggen- al is de monitor op een 486 naar m'n pa gegaan en ligt de kast + mobo bij m'n broertje.

Ik zou er geen 600,- voor betalen, maar een gek zou het er misschien voor geven. We hebben het hier tenminste over een echte IBM in de originele config:+

Tip: probeer naast iBazar ook gewoon de advertentieborden in een paar supermarkten in de buurt. Meer gekken en minder kennis levert hogere prijzen.

Redelijk zou gezien de monitor een gulden of 450,- zijn. Ik ga iig proberen een echte PB met een P166 te slijten voor 600,- (was moeilijk om de 'oorspronelijke' omderdelen bij elkaar te sprokkelen, maar eindelijk succes).

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Poeh,
de weinige mensen die ik ken met zon Aptiva in het stof durven er geen geld voor te vragen. Als er namelijk iets kapot gaat, betaal je woekerprijzen bij IBM.

75 voor de HD,
50 voor de monitor
25 voor de andere hardware
25 voor de Windows CD die er bij hoort (Je hebt toch wel de CD van IBM-Windows95 die er bij hoort??
======
175,= ;(

Verwijderd

Het valt mij zowieso op dat mensen veel te veel vragen voor een tweedehandse computer. Als ik wel een kijk dan denk ik bij mijzelf: zijn ze nu helemaal gek geworden.

Maar ja, er zullen wel heel veel mensen rondlopen die totaal geen verstand hebben van computers!!!!!!!! :?

Verwijderd

Maar ik vind het ook wel begrijpelijk dat niet iedereen zomaar accepteert, dat een computer die drie of vier jaar geleden F 4000,= piek kostte, nu nog maar 200 piek waard is.

Je verkoopt je auto van 50.000 ook niet na 4 jaar voor 2.500..
Ummhh najahh, soms wel hahaha..
(Mazda Wankel met 150.000 kilometer op de klok??)
*ehum* laat maar :+

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Op donderdag 22 februari 2001 23:57 schreef MrK het volgende:

IBM APTIVA
Pentium 133 Mhz
46 MB RAM (pc66??)
2,1 GB HD
Geluidskaart (noname)
Boxen
15 inch monitor

Alvast bedankt mensen,
Ik weet heel zeker dat ik die nog voor 400,- verkocht zou kunnen krijgen.
Gek of niet, er zijn mensen die er niet meer voor over hebben en toch een complete PC willen hebben voor Word en/of alleen Internet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Alle IBM recovery en driver cd's zitten er ook bij. Hij is helemaal origineel, er is alleen extra geheugen bij gezet.

Maar toch vindt ik fl 200,- veel te laag. Het hoeft geen vriendenprijsje te worden.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 19:11

peeweeherman

energieleverend.nl

Vraag maar gewoon 400,-. Heb zelf pas mijn 19" Iiyama van twee jaar oud voor 750,- verkocht terwijl er al een nieuwe is voor 800,- >:)
Iets is waard wat een :P er voor geeft.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik zou zeggen vraag er +/- 300 piek voor, dat is wel een redelijke prijs....

en die gasten op ibazar die hebben geen verstand van computers, het meerdendeel van de mensen hier wel, daarom is het in verhouding veel lager dan dat je in een tweede hands ad ziet
Pagina: 1