[2008] kan geen GPO toewijzen aan een OU

Pagina: 1
Acties:

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-02 19:01
Heb hier in een test-omgeving een 2008 server draaien met AD, DHCP waar alles goed werkt. Nu probeer ik een GPO in te stellen bij een OU. Eerst heb ik een GPO aangemaakt in de Group Policy management met een paar kleine wijzigingen om te testen of het wel zou werken. toen ik de GPO aan de OU wil toewijzen kom ik er niet meer uit. Bij een 2003 server kun je bij OU rechtermuisklik en zo de GPO selecteren. maar in 2008 wil dit blijkbaar niet werken. Heb al heel de Group Policy management doorgespit maar kom er niet zo 1 2 3 uit. Weet iemand hoe je een gpo kan toewijzen een OU ?

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
misschien heb je hier wat aan.

Klik

[ Voor 14% gewijzigd door pennenlikker op 22-10-2008 14:02 ]

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• kiefty14
was met google ook al op die site gekomen, heb nu wel een GPO staat mooi onder de default domain policy maar kan hem op die of andere manier niet koppelen aan een OU 8)7

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke foutmelding krijg je dan? Want dit is niet veranderd ten opzichte van 2003 hoor :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• kiefty14
Kreeg ook geen foutmelding blijkbaar zat fout ergens in de filter... Heb een nieuwe aangemaakt en nu doet ie het wel goed