Flip4mac onder Safari stopt bij tab switch?

Pagina: 1
Acties:

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:57
Hoi :)

Ik maak op het werk gebruik van diverse radio streams; de meeste hiervan zijn Windows Media. Om dit af te kunnen spelen onder OS X (Leopard) heb ik flip4mac geinstalleerd, maar wanneer ik tussen tabs switch in Safari pauzeert hij de stream.
Vervolgens kan ik de stream wel hervatten, maar zodra de focus van de tab verwijnt pauzeert hij weer.

Is hier een oplossing voor? Ik heb de instellingen van flip4mac nagekeken maar zie daar geen enkele referenties naar pauzeren / verliezen van focus.

Of, als er een beter alternatief voor flip4mac is die dit gedrag niet heeft mag dat ook :)

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ervaar dit ook ja. Het lijkt standaard gedrag te zijn van Flip4Mac. Voor Flip4Mac zijn niet echt alternatieven. Ik gebruik als work-around losse vensters: 1 venster voor een stream van flip4mac en een venster waarin ik browse. Een ander scherm wat geen focus heeft blijft namelijk wel doorspelen :)

Verwijderd

Huh?

Kijken jullie Flip 4 Mac in een Safari-venster dan? Ik laat het lekker in Quicktime laden. :)

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:36

BCC

Ik vind het wel erg fijn dat tabs op de achtergrond geen resources opeten.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:57
BCC schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:15:
Ik vind het wel erg fijn dat tabs op de achtergrond geen resources opeten.
Op een 2.4Ghz C2D met 4Gb ram maak ik me daar weinig zorgen over, ik wil gewoon mijn portie dagelijkse arbeidsvitaminen binnenkrijgen zonder dat het om de haverklap pauzeert omdat ik van tab switch! :P

Hoe launch je hem in apart in Quicktime dan? Ik gebruik www.nederland.fm en kies daar verschillende streams van; moet je dan niet handmatig de link opzoeken en handmatig in Quicktime openen? Of is er een foefje voor?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

r0b schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:17:
[...]

Op een 2.4Ghz C2D met 4Gb ram maak ik me daar weinig zorgen over, ik wil gewoon mijn portie dagelijkse arbeidsvitaminen binnenkrijgen zonder dat het om de haverklap pauzeert omdat ik van tab switch! :P

Hoe launch je hem in apart in Quicktime dan? Ik gebruik www.nederland.fm en kies daar verschillende streams van; moet je dan niet handmatig de link opzoeken en handmatig in Quicktime openen? Of is er een foefje voor?
Het enige wat ik heb is een flinke lijst radiozenders in iTunes. Er is ook een radio app voor op je dashboard, maar die stopt ook met spelen zodra je dashboard laat verdwijnen. Inderdaad wel fijn dat het resources scheelt ;)
En radio in iTunes werkt perfect! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Je kunt ook de standalone VLC browser plugin (versie 0.8.6.i atm) gebruiken. Deze werkt imho een stuk fijner/stabieler dan flip4mac.

VLC plugin @ about:plugins

0.0

Pagina: 1