Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Zin.
Verwijderd
COOL,FET,VREED, etc.
ik wacht op ut2 (en natuurlijk de editor)
Ik wacht er ook op, maar ik hoop dat ie niet een te zware pc nodig heeft....
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ja, maar wel errug weinig info in dat stuk, eigenlijk bijna overbodig vind ik...Op vrijdag 23 februari 2001 22:16 schreef The Legend het volgende:
Koop de nieuwste PC-Zone, daar staat nog een stuk over in.
Heb vandaag even in de dvd-zone gekeken. Alleen wat bekende screenshots (van de technology demo en de 2 nieuwe screenshots van die hal met die pilaren) en de conclusie dat het zo voorbarig is dat er niets zinnig te melden valt. Vreemd dat ze het nog over unreal 2 hebben en totaal niet over unreal warfare...Op vrijdag 23 februari 2001 22:16 schreef The Legend het volgende:
Koop de nieuwste PC-Zone, daar staat nog een stuk over in.
waar kan je trailer zien dan???Op vrijdag 23 februari 2001 15:36 schreef The_oman het volgende:
ik neem aan dat jullie de trailer hebben gezien. even kort een oordeel hier over:
ben erg benieuwd
Verwijderd
Je ziet alle gezichts uitdrukkingen en de maps zijn zo groot als die van Delta force series. Ennuh het Heet Unreal Tournament: World Fare
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
En hij gaat volgens mij Unreal Warfare heten en niet World Fare (Warfare betekent oorlogvoeren).
* Nibbles snapt er niks meer van :?:?
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
ik heb nog niet van een echte opvolger gehoord.
moet ik ook weer helemaal de levels uit me kop gaan leren enz enz
Verwijderd
Alsof er zoveel verschil is tussen de controls? Lopen, schieten, springenOp donderdag 28 juni 2001 15:55 schreef CyberTijn_ het volgende:
bah, ik hoop wel dat die nerds de controls in Unreal Warfare hetzelfde laten als in UT, want als het net zo kutte besturing heb als Q3 dan mag UW wel naar de vuilnisbak.
Heb je dan liever dat ze alle levels uit UT gaan gebruiken in U2/UW? Zou ook lekker zijn, eeuwig face spelenmoet ik ook weer helemaal de levels uit me kop gaan leren enz enz
WTF, is het 'ikschopouwetopicsomhoog' dag vandaag ofzo?Op donderdag 28 juni 2001 12:53 schreef SoDM2k het volgende:
ik heb het filmpje nog niet gezien.. waar kan ik het downen ?
Dat gezegd hebbende vond ik de beweging van de models fenomenaal! En wil ik het gewoon spelen en zal ik het waarschijnlijk kopen. Maar ik zou niet zo heel erg over de toeren raken als ik jullie was...
Het is dan ook een technology demo, alleen maar om te laten zien wat er nu al mogelijk is met de nieuwe unreal (unreal 2) engine, de echte spellen (unreal2 en unreal warfare) zullen er echt wel anders uit gaan zien...Heb trouwens die fimpjes eens bekeken, en was idd in eerste instantie erg onder de indruk... maarrrrr kijk nog eens goed: De ver weg gelegen landschappen zijn fake (wel mooi en beetje meedraaiend maar toch) de gameplay en wapens zijn HETZELFDE. En het design tot nog toe niet indrukwekkend. Ook vond ik de models niet mooi
* blouweKip hoopt wel dat de nieuwe engine ook OpenGL ondersteund
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
je haalt de woorden uit mijn mondOp vrijdag 23 februari 2001 07:51 schreef benchMarc het volgende:
Er komt geen Unreal Tournament 2. Het heet Unreal 2
Verwijderd
Ben jij d'r ook zo-een die bij ouwe topics roept dat ie oud is en niet omhoog moet en als ze een nieuwe openen "use the fucking search" begint te krijsenOp donderdag 28 juni 2001 16:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
WTF, is het 'ikschopouwetopicsomhoog' dag vandaag ofzo?
Ik begin behoorlijk gallisch te worden over dat gezeik van rtfm , utfs , "oud topic" enzo.
Unreal --> Unreal 2
Unreal Tournament --> Unreal warfare.
Verwijderd
eindelijk iemand de es net zo denkt als ik.. ik heb ook een hekel aan die mensen.. je bent toch 1 grote groep en je staat toch voor elkaar klaar ? dus zeik nietOp donderdag 28 juni 2001 18:57 schreef Guuske het volgende:
[..]
Ben jij d'r ook zo-een die bij ouwe topics roept dat ie oud is en niet omhoog moet en als ze een nieuwe openen "use the fucking search" begint te krijsen
Ik begin behoorlijk gallisch te worden over dat gezeik van rtfm , utfs , "oud topic" enzo.
Unreal --> Unreal 2
Unreal Tournament --> Unreal warfare.
Verwijderd
Tuurlijk niet, in de tussentijd kan hij 't dan niet spelenOp donderdag 28 juni 2001 17:16 schreef raptorix het volgende:
Een kennis van mij is beta tester maar hij wil me niks sturen
Daar hebben ze maar al te vaak trailer linkjes staan..
Elect a clown, expect a circus.
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
En op zulke momenten baal je wel dat het nog zo lang duurt voordat hij uit is
Verwijderd
Opvolger van unreal:
-> Unreal 2
The Xbox versie van Unreal (multiplayer):
-> Unreal championship
"Unreal Warfare" is de naam van de game engine die wordt gebruikt voor de nieuwe Unreal titels.
Hoor je mij iets zeggen over "Unreal Warfare"? Dacht het nietOp vrijdag 13 juli 2001 22:12 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Voor de zoveelste keer:
Opvolger van unreal:
-> Unreal 2
The Xbox versie van Unreal (multiplayer):
-> Unreal championship
"Unreal Warfare" is de naam van de game engine die wordt gebruikt voor de nieuwe Unreal titels.
Pittige systeemeisen trouwens
Mm check de Unreal2 site , http://www.unreal2.com/faq.html daar staat bij recommended system een p2 450 en geforce 1 kaart . Dus dat zal wel meevallen.Op vrijdag 13 juli 2001 22:20 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Oh ja nog even over de systeemeisen!
Om Unreal 2 soepel te laten lopen:
1.3 Ghz processor
geforce 3 (geforce 2 zou ook nog kunnen)
256 ram
Op de E3 beurs draaide die op een 900 met een geforce 2 al soepel.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
Ik zeg ook niets voor niets "soepel" omdat je met zo'n systeem waarschijnlijk niet de snelheid en mooiere beelden zult krijgen als met een geforce 3 en een 1 Ghz comp.Op vrijdag 13 juli 2001 23:57 schreef Hellhound het volgende:
[..]
Mm check de Unreal2 site , http://www.unreal2.com/faq.html daar staat bij recommended system een p2 450 en geforce 1 kaart . Dus dat zal wel meevallen.
en zoals ik al zei draaide hij "soepel" op een 900 en geforce 2 en ik vraag me af of die dat op een 450 ook zo doet (ik denk ut nie).
Tuurlijk zou dat wel soepel kunnen draaien, mits je detail & zo omlaag krikt...Op zaterdag 14 juli 2001 00:06 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets voor niets "soepel" omdat je met zo'n systeem waarschijnlijk niet de snelheid en mooiere beelden zult krijgen als met een geforce 3 en een 1 Ghz comp.
en zoals ik al zei draaide hij "soepel" op een 900 en geforce 2 en ik vraag me af of die dat op een 450 ook zo doet (ik denk ut nie).
Jij speelt toch geen UT meerOp donderdag 28 juni 2001 16:01 schreef Gio het volgende:
[..]
Alsof er zoveel verschil is tussen de controls? Lopen, schieten, springen
[..]
Heb je dan liever dat ze alle levels uit UT gaan gebruiken in U2/UW? Zou ook lekker zijn, eeuwig face spelen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik qoute mezelf nog eensOp donderdag 28 juni 2001 16:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
WTF, is het 'ikschopouwetopicsomhoog' dag vandaag ofzo?
Tis toch helemaal niet nodig